Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
betadine schreef:Wat zoek jij weeral nicole ?
Ik weet klein, maar voor de rest ?
ralphtdw schreef:nicole als je echt wat moois wilt langs hengsten houders gaan er zijn altijd wel wat ggk hengsten te koop.
zit wel een prijskaartje aan (soms valt het mee) maar dan heb je ook wat
Laura1982 schreef:hier thuis zweten sommige ruiters bij hulsebos.
ik heb er nog nooit opgezeten.
Ik merk wel dat de vroegere goede zadelmakers zoals daleman enz ook erg veranderd zijn en niet altijd positief...
ralphtdw schreef:Laura1982 schreef:hier thuis zweten sommige ruiters bij hulsebos.
Ik merk wel dat de vroegere goede zadelmakers zoals daleman enz ook erg veranderd zijn en niet altijd positief...
ja ze zweren erbij hoe de ruiter zit ja.
maar het paard is er de dupe van misschien zijn sommige zadel wel goed hoor maar in onze omgeving heb ik hele andere dingen mee gemaakt
ralphtdw schreef:Laura1982 schreef:hier thuis zweten sommige ruiters bij hulsebos.
ja ze zweren erbij hoe de ruiter zit ja.
maar het paard is er de dupe van misschien zijn sommige zadel wel goed hoor maar in onze omgeving heb ik hele andere dingen mee gemaakt
ralphtdw schreef:nicole vind je dit soort type pony's niks?
[ Afbeelding ]
boeve in heerde had toen veel van dit soort pony's
daar hadden wij deze ook vandaan
Laura1982 schreef:zit er dan nog verschil in wie het aanmeet of maakt dat niet uit? begreep dat die ouwe hulsebos man beter is dan de nieuwe zelfde geldt voor daleman.