Arabiertje* schreef:Ik ga het er toch op riskeren, ik zie dan wel of ik teleurgesteld wordt of niet.Dat bit, is mijn grootste zorg absoluut niet... Braaf, correct, en een degelijke basis dressuur. De rest zien we dan wel.
Staat Siska te koop?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nathe schreef:vind het wel vage foto's dus kan er niet echt iets van zeggen...
heeft hij nu zo'n rare bult op zijn neus?
In ieder geval opletten met zo'n reuzen want die hebben sneller last van gezondheidsproblemen.
En ik vrees dat de overgang van 1m48 naar 1m78 wat groot gaat zijn

Maar kan je pas een paard kopen als Siska verkocht is, of is dat verder geen probleem.
chanel1985 schreef:Ik denk dat dit moet, wil je niet bedrogen uitkomen. Het gaat immers over veel geld en je wilt meestal wel een doel bereiken.
Immers bij het kopen van een paard moet je altijd een portie wantrouwen hebben, want er wordt veel gesjoemeld.
nathe schreef:in België neemt bijna niemand een verzekering voor zijn paard

Ja hoor Samsie dat zou eventueel wel gaan, en er is iemand die Siska op het oog heeft. Maar ze heeft zelf nu wat problemen met haar stal
(Moet verhuizen) En nadien zal ze daar eventueel een weekje of twee op proef gaan. Maar een goed thuisje vind ze zeker wel, daar twijfel ik niet aan. Ze vertrek ook niet voor dat ik weet dat ze goed terecht komt...
Wat is MP? Samsie?
Arabiertje* schreef:Oh ik wel in ieder geval, Al mijn paarden zijn al verzekerd geweest.Ja hoor Samsie dat zou eventueel wel gaan, en er is iemand die Siska op het oog heeft. Maar ze heeft zelf nu wat problemen met haar stal
(Moet verhuizen) En nadien zal ze daar eventueel een weekje of twee op proef gaan. Maar een goed thuisje vind ze zeker wel, daar twijfel ik niet aan. Ze vertrek ook niet voor dat ik weet dat ze goed terecht komt...
Wat is MP? Samsie?
Martkplaats
Arabiertje* schreef:Wat is MP? Samsie?