Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oji schreef:Geen ervaring met die stal, dus daar kan ik niets van zeggen.
Op deze Harley was mijn oog ook gevallen toen ik net bedacht had dat het toch geen veulen zou gaan worden, maar een groene 3-jarige. Volgens mij een leuk dier voor een hele schappelijke prijs. Maar wat mij opvalt is dat hij er per 10-10 opstaat, terwijl ik hem ergens begin september al heb zien staan voor dezelfde prijs. Volgens mij stond er toen ook een video bij (nu op aanvraag).
Hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen, kan een klant zijn die zijn afspraken niet is nagekomen waardoor hij er opnieuw op is gekomen.
Let wel de X-ray op de site zijn van maart. Als je wilt verzekeren is dat niet toereikend. Maar volgens mij een leuk dier. Ik ben niet gaan kijken omdat ik via mijn netwerk mijn nieuwe aanwinst aangeboden kreeg en ik daar meteen verliefd op was . Anders was ik zeker ook bij die Harley gaan kijken.
Flevolander schreef:oji schreef:Geen ervaring met die stal, dus daar kan ik niets van zeggen.
Op deze Harley was mijn oog ook gevallen toen ik net bedacht had dat het toch geen veulen zou gaan worden, maar een groene 3-jarige. Volgens mij een leuk dier voor een hele schappelijke prijs. Maar wat mij opvalt is dat hij er per 10-10 opstaat, terwijl ik hem ergens begin september al heb zien staan voor dezelfde prijs. Volgens mij stond er toen ook een video bij (nu op aanvraag).
Hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen, kan een klant zijn die zijn afspraken niet is nagekomen waardoor hij er opnieuw op is gekomen.
Let wel de X-ray op de site zijn van maart. Als je wilt verzekeren is dat niet toereikend. Maar volgens mij een leuk dier. Ik ben niet gaan kijken omdat ik via mijn netwerk mijn nieuwe aanwinst aangeboden kreeg en ik daar meteen verliefd op was . Anders was ik zeker ook bij die Harley gaan kijken.
Ik weet niet of je op mij reageert of op Oehlala, maar bij mij betreft het dus een ander paard dan de Harley..
Overigens valt het mij bij een hoop stallen op dat ik paarden voorbij zie komen die ik al vele maanden eerder ook te koop heb zien staan.. geen idee wat het verhaal dan is.
Wellicht heeft men er ook gewoon een bepaald bedrag voor wil hebben.. komt dat bod er niet, rijdt men ze verder door?!
Flevolander schreef:Ik weet niet of je op mij reageert of op Oehlala, maar bij mij betreft het dus een ander paard dan de Harley..
Kweepeer schreef:En ik heb behalve de vragen in mijn topic nog een vraag. Gaan jullie ervanuit dat de vraagprijs ook de koopprijs is. Vragen jullie of er nog wat met de prijs gedaan kan worden of bieden jullie onder de vraagprijs?
Behalve mijn huidige paard nog nooit een paard gekocht, dus excuses voor de dummy vragen.
Lieser schreef:Kweepeer schreef:En ik heb behalve de vragen in mijn topic nog een vraag. Gaan jullie ervanuit dat de vraagprijs ook de koopprijs is. Vragen jullie of er nog wat met de prijs gedaan kan worden of bieden jullie onder de vraagprijs?
Behalve mijn huidige paard nog nooit een paard gekocht, dus excuses voor de dummy vragen.
Ik ga er vanuit dat de vraagprijs ook de koopprijs is. Ik ben niet goed in afdingen (of salarisverhoging vragen), dus kijk ik alleen naar paarden die ik kan betalen en die de vraagprijs waard (lijken te) zijn.
paardje schreef:Zijn er in dit topic misschien ook mensen met ervaring met het verkopen van kwaliteitsvolle paarden zo rond zz-zwaar niveau? Eventueel naar het buitenland? Ik zou graag wat vragen willen stellen en hoop dat iemand mij op weg wil en kan helpen.
MyWishMax schreef:Maar dat is wel een verschil tussen een budget hebben wat je maximaal kan betalen of wat je wil betalen met eventueel wat rek. Als je niet meer kan betalen heb je die rek niet en is het lastiger om boven budget te kijken.
fokfanaat schreef:Moderatoropmerking:reactie verwijderd vanwege niet voldoen aan regels OP