Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Ikke : was je op tijd? Kan het daar wellicht aan liggen? Of welke rede gaven ze op
Amyciation schreef:Captain, wat een prachtig paard !! Gefeliciteerd!
na een tijdje een stille lezer te zijn geweest, ben ik nu eindelijk ook lid geworden van de club „op zoek naar een paard“ (maar ik heb geen haast).
Wat ik zoek: niet te klein warmbloed (liefst iets "zwaarder" type, 165 of groter), allrounder voor een beetje dressuur, springen, cross country, buitenritten en grondwerk. Liefst tussen de 7 en 12 jaar oud en de kers op de taart zou zijn als het een schimmel was. Vrij rustig karakter, niet zo happig op een superheet / nerveus paard. Begroting 12.000 €.
vorige week bij mijn eerste bezichtiging geweest. Het mooiste paard dat ik ooit heb gezien. 9 jaar oud, maar pas om 6 uur ingebroken en daarna niet mee gewerkt, dus nu weer aan het werk na 2 jaar op de velden.
Hij kent niets dan de absolute basis, had gebarsten hoeven, heeft geen ervaring met naar buiten gaan en zit ook op het absolute maximum van mijn budget. Lief karakter en absoluut mooi, maar dat is het dan. Er is letterlijk geen enkele goede reden waarom ik een paard als dit zou moeten kopen, maar ik denk constant aan hem
na een tijdje een stille lezer te zijn geweest, ben ik nu eindelijk ook lid geworden van de club „op zoek naar een paard“ (maar ik heb geen haast).
Wat ik zoek: niet te klein warmbloed (liefst iets "zwaarder" type, 165 of groter), allrounder voor een beetje dressuur, springen, cross country, buitenritten en grondwerk. Liefst tussen de 7 en 12 jaar oud en de kers op de taart zou zijn als het een schimmel was. Vrij rustig karakter, niet zo happig op een superheet / nerveus paard. Begroting 12.000 €.
vorige week bij mijn eerste bezichtiging geweest. Het mooiste paard dat ik ooit heb gezien. 9 jaar oud, maar pas om 6 uur ingebroken en daarna niet mee gewerkt, dus nu weer aan het werk na 2 jaar op de velden.
Hij kent niets dan de absolute basis, had gebarsten hoeven, heeft geen ervaring met naar buiten gaan en zit ook op het absolute maximum van mijn budget. Lief karakter en absoluut mooi, maar dat is het dan. Er is letterlijk geen enkele goede reden waarom ik een paard als dit zou moeten kopen, maar ik denk constant aan hem
Alja schreef:Waar is de tijd gebleven dat je een bruine, zwarte of vos had? En dat bont nog super apart was
Dilan93 schreef:Ik vind het echt ontzettend veel geld voor een paard waar niets mee gedaan is
Ik zou ook willen weten wat de reden is dat er niks mee gedaan is. Wij kochten een 7-jarige die nog niet ingereden was en dat bleek een hele duidelijke reden te hebben
Nu is dit natuurlijk een heel ander type paard (onze was Arabier), maar wij hebben er 2000 voor betaald. Snap dat een potentieel allround paard wat hoger in prijs ligt, maar 12000 vind ik wat overdreven.
kyrkelover schreef:Dilan93 schreef:Ik vind het echt ontzettend veel geld voor een paard waar niets mee gedaan is
Ik zou ook willen weten wat de reden is dat er niks mee gedaan is. Wij kochten een 7-jarige die nog niet ingereden was en dat bleek een hele duidelijke reden te hebben
Nu is dit natuurlijk een heel ander type paard (onze was Arabier), maar wij hebben er 2000 voor betaald. Snap dat een potentieel allround paard wat hoger in prijs ligt, maar 12000 vind ik wat overdreven.
Let wel een 7 jarige met een heel verhaal die al door zeker 5 man is geprobeerd in te rijden zonder succes. En met het eerlijke verhaal er bij. Hierboven( bij de schimmel) riekt meer naar dingen verzwijgen. Tenzij het een merrie is die ondertussen meerdere veulens gehad heeft. In alle gevallen is de prijs overigens absurd.
Kiwiaa schreef:Vos is ook nog niet zo lang toegelaten dacht ik, dus logisch dat je dat niet zo vaak ziet. Maar ik stuur je even een Pb, een kennis van me fokt specifiek op vosse PRE's misschien heeft zij nog wel wat staan.
Fly_high schreef:ikke yes, 200% merrie in een merrie ook nog![]()
![]()
Ik zou het absoluut niet erg vinden om precies zo'n draak erbij te hebben maar dat blijkt lastiger dan ik dacht. Heb nu wel eea op het oog dus wie weet...
Die 10 jarige en oudere paarden die tot nu toe niet opgepakt zijn vanwege bullshit redenen / "corona" laat ik maar staan, wel bijzonder wat mensen er wel voor durven te vragen