Horseloverl schreef:Is hier ook al gedeeld dat 2 mensen op ponys zijn achtervolgd in Putten?
Vandaag? Jeetje dat meen je niet. Heb je toevallig een bron?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Elim 17 oktober
Zojuist gezien
De Wolf is net bij ons op het bospad gesignaleerd op zo'n 20 meter van mijn kinderen Hij bleef staan kijken naar de kinderen waarop ze rustig weg gelopen zijn onze hond is helemaal dol .
Citaat:3 wolven Noordwolde Zuid/ Wilhelminaoord: 20.45 uur.
nine1987 schreef:En toch heb ik een beetje moeite met het "horen zeggen".. Het haalt een groot deel van de objectiviteit weg.. Iedereen kan op die manier wel wat claimen..
dierenfan schreef:nine1987 schreef:En toch heb ik een beetje moeite met het "horen zeggen".. Het haalt een groot deel van de objectiviteit weg.. Iedereen kan op die manier wel wat claimen..
Dan negeer je die meldingen toch gewoon....uiteindelijk is het wel dat we het van due meldingen moeten hebben. Je kan nu eenmaal niet altijd een rechtstreeks lijntje hebben. Ik heb er dus totaal geen moeite mee en mocht zo'n melding zo in mijn omgeving gedaan worden dan neem ik dat voor waar aan en neem ik maatregelen. Beter voor niets dan de melding niet geloven en einde paarden
DuoPenotti schreef:Waarnemingen wolven in Nederland en België.
Geen discussies want reageren staat uit.
Josien_ schreef:DuoPenotti schreef:Waarnemingen wolven in Nederland en België.
Geen discussies want reageren staat uit.
Deze is inderdaad prettiger dan de pagina Geen Wolf.
Er komen goede meldingen op hoor, maar alles staat in het teken van het afbranden van alle opties tot dieren beveiligen en enkel afschieten is goed.
Ik begin me er langzaam een beetje aan te ergeren dat alle manieren om je dieren iets veiliger neer te zetten direct worden afgebrand en er alleen maar gereageerd wordt dat het niet werkt.
Natuurlijk werkt er heel weinig echt afdoende, maar alle beetje helpen lijkt mij.
nine1987 schreef:En toch heb ik een beetje moeite met het "horen zeggen".. Het haalt een groot deel van de objectiviteit weg.. Iedereen kan op die manier wel wat claimen..
JewEmm schreef:En nu halen jullie precies aan waarom er pas na weken via officiële kanalen locaties bekend worden. Er is een hele grote groep die voor het afschieten is. En daar zitten ook mensen tussen die er geen probleem mee hebben om een wolf zelf af te schieten. Dat is tot de wetgeving wijzigt een misdaad. Het delen van de locaties kan daarvoor een aanzet zijn...
tienus63 schreef:Net weer binnen op de app:Citaat:Elim 17 oktober
Zojuist gezien
De Wolf is net bij ons op het bospad gesignaleerd op zo'n 20 meter van mijn kinderen Hij bleef staan kijken naar de kinderen waarop ze rustig weg gelopen zijn onze hond is helemaal dol .Citaat:3 wolven Noordwolde Zuid/ Wilhelminaoord: 20.45 uur.
tienus63 schreef:Ik heb verder niets met die app te maken.
Maar je kunt bij je whatsapp instellingen aangeven of media automatisch gedownload moet worden of handmatig.
Bij de laatste optie zijn de foto’s geblurd en worden pas zichtbaar als je op het pijltje klikt.
Ik word ook onpasselijk van de meeste foto’s.
Helaas is het de werkelijkheid.