Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had graag een tinker met een zwarte staart gehad... Dus nog zwarter in het geheel, maar je kunt niet alles hebben.
En er was een schrik, waarna ze altijd al ernstig alert blijft en maar liefst gewoon naar haar box wil.
.
. Wel herkenbaar, niet voor mezelf, want ik ben er normaal gesproken heel scherp op. maar ik zie anderen ook het bit achterstevoren of ondersteboven aan de bakstukken doen, vreselijk gezicht vind ik dat, ze rijden daar dan ook nog mee... En vinden het gek dat het paard/de pony niet doet wat ze willen... Gelukkig had jij het snel door en kan je nu als het rustig weer is en je lijf goed voelt lekker gaan oefenen met erop en dan met bit en bitloos tegelijk!Jet schreef:LOL maar geen scherp bit toch JetHaha, Mo in gevecht met een bit, of eigenlijk: met een BIT. Wel herkenbaar, niet voor mezelf, want ik ben er normaal gesproken heel scherp op.
Ik wilde dat ik mijn eigen gezichtsuitdrukking had kunnen zien. Ik zat zo te staren, van dit is zo heel erg fout, maar wat heb ik nu fout gedaan, zooooo stom, hahaha.
.
.
.
en dat met je mooie nieuwe hoofdstel en airvest. Super leuk!
. En voor mij ook, want na mijn laatste behandeling vd voet zit ik niet meer zo goed.. Heel lastig