Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
k_m schreef:Ik blijf het toch wel erg vinden dat je echt je laatste centen moet uitgeven nu.. ik zou toch serieus overwegen om te verkopen als er niks uitkomt.. dan kan je weer verder met die centen en evt een ervaren paardje erbij. Maar eerst het onderzoek afwachten..
Art_Ificious schreef:Ohja mijn zus wou proberen mezelf schuldgevoelens aan te praten.
Ze vroeg of ik al wat wist van limo. En ze zei ook misschien voelt limo zich niet goed op de wei, of komt het omdat je hem zelf bekapt.
Maw mij de schuld geven van alles en eigg ook zeggen dat ik niet de juiste keuze gemaakt heb om de paarden te verhuizen. (zou me niks verbazen als ex-stal genoten hierachter zitten om mijn zus me dat aan te praten, grootste deel waren roddelaars namelijk)
Ze moest eens weten hoeveel dit onderzoek mij gaat kosten, als ze zo graag mij de schuldgevoelens wil geven zal ik haar de rekening wel presenteren. Mijn ma zei al niet op ingaan.
Ik heb het er best moeilijk mee want ik heb echt alleen het beste voor met mijn dieren. En dan gaat je bloedeigen zus je zo schuldgevoelens aanpraten...
Het heeft de hele dag door mijn hoofd gespookt.