Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en dankje!
Haha mooie deken he
nou deze week geen enkele dag droog. Gatver ben er echt klaar mee ..
mooi dat dit beter werkt!
word vanzelf mak haha 
ze was erg braaf. Alleen ze is echt te dik. Maarja met dit koude rot weer heb ik er ook geen zin in. Van te voren eerst een stal uitgemest om even warm te worden

dus duwde haar om , ze was zeker in de war welke kant.. dankje zilver 

)

een goed en gezond 2018 gewenst
Ze staan achteraf dus verwacht geen problemen. Iedereen fijne jaarwisseling!

haha ik ben ook niet zon held met afsteken hoor! Lekker gegeten met je moeder?
ze staan in een blok van 3 noodstallen , de noodstallen zijn helemaal ontzet en gewoon weggeschoven. Ik weet alleen niet dat dit door vuurwerk komt , of mijn moeders paard (is niet sociaal, trapt altijd alles stuk
)
fijn in de lange lijnen gehad. Ze was een kanon haha echt heel druk.

dat achterbeen 

Kabayo schreef:Hmm had net zo goed geen post kunnen maken...

xZiva_ schreef:Kabayo schreef:Hmm had net zo goed geen post kunnen maken...
hoezo? omdat er nog niet gereageerd is op je bericht?
ik heb dat zo vaak, dat ik heel enthousiast iets plaats en geen of heel korte reactie kreeg. voor mijn gevoel omdat ik een mini heb en mensen die vaak wat minder vinden. dat gevoel kreeg ik doordat er wat enthousiaster gereageerd werd op de grote paarden naar mijn idee . dat is ook de reden waarom ik hier eigenlijk nooit meer wat plaats.

Vaak word er ook maar kort op mijn berichten gereageerd maar dat vind ik niet erg het is meer voor mezelf om later terug te kunnen lezen/kijken wat ik hier post 
ging best goed! (Eerst had er iemand nog mee gelopen en daarna ben ik zelf nog een paar keer op en neer geweest) in totaal hebben we denk ik 5x op en neer gelopen en het positief afgesloten 

Fennadev schreef:Zei er hier iemand vies en nat?
Jorie mocht het nieuwe jaar ook rustig beginnen, want zijn te dikke vriend moest echt weer even aan de longe.
[ [url=m/Dfix1T.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de te dikke vriend![]()
[ [url=m/86rYZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal overigens
) van iemand. Heb het dus helemaal voor mezelf en kan doen en laten wat ik wil. Ideaal! Zou nooit meer op een pensionstal willen staan, wat een gezeik was dat altijd zeg. Iedereen loopt maar te klagen en niemand kan zo goed voor mijn paarden zorgen als ik zelf
Dus ben blij dat ik het nu gewoon lekker allemaal in eigen hand heb.
Hier hebben ze gelukkig rustig gestaan, wordt ook niet veel vuurwerk afgeschoten. Longeren ziet er weer goed uit! Ik vind haar echt al zo volwassen ogen joh.