Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:Tja dan zeg ik er verder niks meer over...maar dan zou ik ook geen filmpjes plaatsen als je toch geen reacties wil![]()
Als ik een paard oké vind en vind passen zeg ik het ook, hier of via pb, dat kunnen geslaagde kopers hier wel beamen
Martie schreef:Ze is onlangs 2e geworden in de M1-dressuur op de Brabantse Kampioenschappen en 4e bij de Nederlandse. Het is een heel donkerbruine van ca. 1.55m met weinig of geen aftekeningen (zou ik eens even naar moeten kijken, nooit zo op gelet) en een mooie pony om te zien. Ik zie hem altijd braaf en makkelijk in de omgang. Het meisje van wie hij is gaat nu over naar de paarden, daarom wordt hij verkocht. Je kan misschien googlen op Faritz, zo heet de pony.
kippiekipp schreef:Emma staat dat paard ook op mp ofzo? Ik kan er
geen zinvol oordeel over geven het is maar zo'n
kort filmpje
listiglistje schreef:Persoonlijk vind ik je houding erg verdedigend en negatiefniet terecht mi! ik zou me niet persoonlijk aangevallen voelen, maar kennelijk voel je het zo wel...jammer!
Iig veel succes met jouw uiteindelijke keuze.
emma525 schreef:listiglistje schreef:Persoonlijk vind ik je houding erg verdedigend en negatiefniet terecht mi! ik zou me niet persoonlijk aangevallen voelen, maar kennelijk voel je het zo wel...jammer!
Iig veel succes met jouw uiteindelijke keuze.
Tja... dat kan. Maar zou jij je niet zo voelen als iemand ''je vlam'' zou afkraken? Ik heb wel meer meegemaakt in mijn leven kwa ''negativiteit, dus zo persoonlijk vat ik dit niet op. Maar ik zal even kijken of ik volgende week een beter filmpje kan krijgen, of dit weekend. Voor wat completer beeld. (gaat dan voor alleen de belangstellende)
Zal wel alles meenemen in de beslissing (zo ben ik dan ook nog wel), maar ik ga toch het meeste op me zelf en mijn instructrice af.