Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als je niet gaat kijken, dan weet je het niet... 

Dat bit, is mijn grootste zorg absoluut niet... Braaf, correct, en een degelijke basis dressuur. De rest zien we dan wel.
chanel1985 schreef:Dat vind ik ook, als ze een paardje als braaf en ideaal leerpaard aanbieden, maar er steekt wel een een keistraf bit in, dan klopt er al iets niet.
Want als het zo'n braaf paard is, waarom dan zo'n straf bit?
Gewoon een afspraak maken dus, en dan maar kijken of het wel of niet wat is! Geheel vooraf voorspellen gaat toch niet!
Boel vreemde mensen op de wereld. Zonder te bellen voor meer info en/of een afspraak kom je er nooit achter en kun je wel thuis websites als Marktplaats, Bokt en Kapaza BLIJVEN afstruinen maar zoals gezegd heb je dan over een jaar nog geen paard. Er worden hier aannames gedaan die voor hetzelfde geld helemaal niet waar kunnen zijn. 
Samsie schreef:Jammer, dat er altijd eerst naar het negatieve gekeken word.
Arabiertje* schreef:Ik ga het er toch op riskeren, ik zie dan wel of ik teleurgesteld wordt of niet.Dat bit, is mijn grootste zorg absoluut niet... Braaf, correct, en een degelijke basis dressuur. De rest zien we dan wel.