Alja schreef:Alhoewel een keuring voor ruiters ook niet zou misstaan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MyWishMax schreef:Nee, dan was ik al lang ingeslapenMaar meer aandacht voor de fitheid van ruiters is wel een goed idee. Ik sport naast het rijden nog om mezelf ook recht, soepel en fit te houden zodat ik ze zo min mogelijk in de weg zit en ze geen last hebben van mijn beperkingen
Alja schreef:MyWishMax schreef:Zonder training stort ik helemaal in. Continu correct trainen, geen vakantie, extra supplementen en pijnstilling doe ik het het beste op
Oh zo n dure…
Ik zou pzb benaderen
Earth schreef:Ik ben zo flegmatiek als de pest, en heb altijd wat onverklaarbare klachten. Als je mij koopt, heb je echt een goede portemonnee nodig want ik zal nooit helemaal gezond aanvoelen en je zult allerlei peuten en paten bij me halen zonder resultaat
Lieser schreef:Earth schreef:Ik ben zo flegmatiek als de pest, en heb altijd wat onverklaarbare klachten. Als je mij koopt, heb je echt een goede portemonnee nodig want ik zal nooit helemaal gezond aanvoelen en je zult allerlei peuten en paten bij me halen zonder resultaat
Hier ook. Kwaaltje hier, kwaaltje daar. Maar nooit te beroerd om een snoepje te ontvangen
MyWishMax schreef:Ik zou alsnog wel zelf keuren en niet af gaan op een keuringsrapport wat erbij zit. Sowieso klinisch en ik denk dat wij zelfs de foto's opnieuw zouden laten doen of iig laten beoordelen door eigen da.
AylaB schreef:@Eef_Bam
Lastig, ik zal zeker met dit in mijn achterhoofd een goede overweging maken.
Het is nu een beetje 50/50. Aan de ene kant wil ik de gok wagen (dus drukke manege/pension stal zoeken om haar oude omgeving na te bootsen en voorlopig voldoende actief blijven) maar ik vind het wel lastig om de goede keus te maken.
Ik wil er niet voor zorgen dat ze extreem onder de stress zal lijden. Maar aan de andere kant, vind ik de manier waarop ze nu wordt gehouden ook niet ideaal.