Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Echt mooi. Die kleine zwarte kan toch ook mooi bewegen....van Joy weet ik dat hij.prachtig is maar die kleine zwarte heb ik nu eens goed naar gekeken en valt zeker niet tegen.

gave bok is het toch ook
Neon schreef:Potverdikkie...die Joy is gewoon echt het perfecte barbiepaard hègave bok is het toch ook
hij reageert ook op echt mini signalen want wanneer hij zo weg springt kwam hij te veel in mijn ruimte en keek ik alleen even naar hem.
Hij kent de regels maar hij is een beetje aan het puberen nu.
maar 1 blik en hij staat weer twee meter van me af. 
Mars schreef:Sky wordt steeds mooier idd krijgt meer verhouding nu met wat spier erop.
En Joy, ai ai dat is wel een blikvanger hoor!
sky is een tijd groter geweest dan Joy maar nu is Joy weer groter. Je ziet wel dat de extra ruimte Sky goed doet. Het kwetsbare is er af nu.
eigenaresse is ook echt blij dat hij zich zo herpakt heeft. Ik ook… de eerste maand was ik er een klein beetje bang voor..
maar nu heb ik er alle vertrouwen in dat hij er geen enkele schade van gaat over houden. Terwijl hij letterlijk geen interesse meer had in voer de 1e dag hier.
Ik zie hem nog onderuit gaan toen hij de eerste keer wilde galopperen hier.
zijn achterhand was gewoon niet meer sterk genoeg…
Dat moment dacht ik echt ‘sh*t….’
nu zei S afgelopen vrijdag ook heel droog ‘over te weinig eten moet ik me hier duidelijk geen zorgen maken’ toen ze me bezig zag met hun slobber.
Joy krijgt wat minder gezien zijn figuur maar Sky krijgt nog wat extra. Hij komt wat moeilijk uit de haren en ik wil hem er eind van de zomer echt goed voor hebben staan dat hij de winter aan kan zonder problemen.
maar ach… de weide is betaald. Ik verlies niet ‘actief’ (alsin huur) wanneer er minder paarden op staan.
)

een fractie van een seconde leek het of er iemand stond tot mijn hersenen bij beende. 
’

(Arras, Yaiko, Zyon, Sam, Joy, Sky (pleegzoon) en Rêve.
)
pmarena schreef:Je paard wil je iets vertellen....![]()
Allemaal hints voor die jollybal, of je die nou verdorie eindelijk eens wil gaan halen ja want anders wordt er nog veel meer gesloopt
Ik ging hem ook nog een grote bezorgen maar da's er ook nog niet van gekomen.
Hij had eentje bij N maar de hond heeft die stuk gebeten.
Straks mijn man vragen of hij de reserve wil op blazen. pmarena schreef:Je paard wil je iets vertellen....![]()
Allemaal hints voor die jollybal, of je die nou verdorie eindelijk eens wil gaan halen ja want anders wordt er nog veel meer gesloopt

iemand tips voor hufter-proof bakken in dezelfde aard als deze? Liefst flexibel want niet flexibel scheurt/barst en wordt dan scherp.
)