Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sterregoud schreef:Telpeva schreef:Jeetje ik telde er 8... Overdag, vol in zicht, dichtbij een mens, geen angst voor die mens.
Dit is imo niet alleen een gevaar voor vee, hobbydieren en huisdieren, met zo'n groep in je regio kan je denk ik ook overwegen om kinderen, gehandicapten en ouderen dan ook maar op te hokken.
Ik vind het echt zo raar dat men dit zo uit de hand laat lopen en afwacht tot een mens wordt gegrepen.
Als die 8 willen aanvallen houdt ook een sterke volwassene ze niet meer tegen hoor.
Loretta schreef:Waar zit het verstand? Serieus, als je eens de reacties bij groep wolf leest. En dan ook nog tegelijkertijd er over hebben dat de Grizzlybeer ook terug komt. Allemaal door onze strot geduwd door Brussel.
welmoed__ schreef:Staat bij, schijnt gemaakt te zijn in Elspeet.. Ik vind dat altijd een beetje lastig. Mensen maken elkaar ook nog banger dan nodig is. (Ik zeg niet dat er geen probleem is)
Citaat:17 oktober 2022, Anerveen/Vezelgaten/Overijssel Nederland
Aanval wolf overdag
Poes doodgebeten
Kittens( 10 weken) verdwenen.
Wolvensporen in de bak.
mechelse herder compleet van de rel. Ponys en paarden in paniek.
Wolf is over hek van 1.50 gesprongen.
Contact opgenomen met BIJ12, misschien kan er DNA afgenomen worden van de dode poes.
tienus63 schreef:Zojuist op de app,Citaat:17 oktober 2022, Anerveen/Vezelgaten/Overijssel Nederland
Aanval wolf overdag
Poes doodgebeten
Kittens( 10 weken) verdwenen.
Wolvensporen in de bak.
mechelse herder compleet van de rel. Ponys en paarden in paniek.
Wolf is over hek van 1.50 gesprongen.
Contact opgenomen met BIJ12, misschien kan er DNA afgenomen worden van de dode poes.
jolandje schreef:hoe zou dat komen? geen stilte voor de storm hoop ik
Saul schreef:Ik bedoel eigenlijk op 1 plek.
Kwam vandaag een melding van een roedel van 11 in Molenheide.