Hij staat volpension.

Dus is echt alleen rijden.
En als hij ouder wordt kunnen ze natuurlijk meer rijden, maar voorlopig is 3x per week genoeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

puppy1128 schreef:@lamar
Dat hij geen ballen meer heeft betekend niet dat het ineens een 'ze' is

dat had mijn oude verzorgpaard in het begin. Maar die deed ik ook wel in mijn eentje :p rechtdoor lijkt me idd duidelijker.
je kan idd om je heen kijken wat ze vragen. Zelf zou ik niet meer dan dat vragen (is persoonlijk natuurlijk). Nu heb ik wel het geluk gehad om jaren lang volledig gratis een verzorgpaard gehad te hebben wat helemaal 'van mij' was. En iemand anders die ik ken vraagt 75 euro. Maar dat is natuurlijk wel in een ander gebied (denk ik, geen idee waar je woont haha). En als je iemand vind voor wat je ervoor wilt is het prima toch

Ik ben er super blij mee 

Het had even wat voeten in de aarde (en 13 palen), maar ik heb een longeercirkel gemaakt en nu loopt hij prima zijn rondjes. Kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk met hem aan de gang. 

De kaptoom is trouwens van Harry's Horse, voor wie dat vroeg. 

ik heb ook erg blij met de dekjes!
jij ook? Gaaf zeg een bosal 
hij is inderdaad erg afgevallen! Super. Nu zilver. Die is echt vet geworden

ook ietsje dikker heb ik het idee
Gister opgehaald. Helaas nog erg bang. Heeft de hele dag onder de bank gelegen...

die deken van Zilver.

dat was je deken, alweer, gelukkig had je er nog 1tje