Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar vond hem ook nogal dik haha. 
Ik hou wel van dikkere paardjes haha!

Hatelijk zeg! Als je zelf geen rijbewijs hebt en afhankelijk bent van iemand... Maar hij spreekt mij echt wel aan, ik zag die advertentie en had derekt iets van wow daar moet ik naar gaan kijken! Cath_16 schreef:Plus dat ik geen goede verhalen heb gehoord over die stal.. Zoals vele stallen met Andalusiers..
Ben ook nog opzoek naar een Andalusier, valt echt niet mee hoor!
volledig springafstamming, scherp bit en op foto's nog zeker geen M niveau... nathe schreef:kijk zeker na of hij echt dat niveau heeft gelopen of enkel op training.
M niveau en dan rijden met pelhalm... ondertussen klein ventje leren lichtrijden hangend aan de pelhalm... niet mijn stijl mensen dus...
en je gaat weer op een zwarte af hevolledig springafstamming, scherp bit en op foto's nog zeker geen M niveau...
Cath_16 schreef:Dankje voor het mee zoeken! Een hengst kan ik ook helaas niet houden dus dat wordt dan castreren.
Bij onderstaande stallen ligt het zeker in de planning om eens een keer te gaan kijken! Moet daar nog even de tijd voor vrij maken aangezien de ene 200 km rijden is maar wil ik zeker gaan doen.