De paddock ligt hoger dan de wei en mijn merrie is maar 162, dus hij lijkt groter dan hij is
Vlindy
Geplaatst: 16-01-25 08:44
Ik heb hier een paar weekjes geleden advies gevraagd om mijn 3jarige onbeleerde merrie te gaan beleren, of toch voor een ander paard te gaan kijken die wat meer bevestigd was. Er is een superleuk en heel braaf paard op mijn pad gekomen en dat is mijn nieuwe aanwinst De merrie heb ik verkocht aan iemand met veel meer ervaring die het helemaal zag zitten met haar dus iedereen blij.
Het is een 6jarige ruin van Spielberg. Voor het mooie plaatje misschien iets te klein voor mij, maar hij is wel wat breder gebouwd dus stoort me niet. Superlief en heeft al heel wat van de wereld gezien. Gewoon een paard waar ik ongecompliceerd mee naar buiten kan en waar ik me heel erg safe op voel. Echt heel erg blij met deze beslissing
Loulou jouw vos is echt heel aansprekend, helemaal fan van!
Vlindy, die van jou lijkt ook heel fijn! Hoe groot is hij dan juist? Uiteindelijk maakt dat allemaal zo niet uit, die maat, zolang je er je prettig op voelt. Denk dat je de beste keuze gemaakt hebt zo, jonge paarden beleren is een vak op zich. Fijn dat je je er zo safe op voelt, Spielberg is ook wel bekend om heel fijne karakters te geven.
Gefeliciteerd. Leuke nieuwe aanwinsten hebben jullie weer.
KletsKoekje
Geplaatst: 16-01-25 12:19
Gefeliciteerd Loulou en Vlindy! Hele knappe vos voor Loulou en fijn zon ongecompliceerd paard Vlindy.
Ik ben afgelopen weekend bij twee paarden gaan kijken. Bij een ga ik zondag voor de tweede keer kijken. Een onbeleerde 4 jarige merrie. Die heb ik niet echt in beweging gezien ivm bevroren ondergrond, wel filmpjes van te voren ontvangen maar die wil ik dus nog wel even echt zien bewegen voor ik uberhaupt een beslissing kan maken. De andere (toevallig een vos) ga ik denk niet nog een keer naar toe ondanks die in beweging wel iets beter was. Spannende tijd weer zo, deze zoektocht.