Maar zelf hoef ik geen aparte kleur, ben zelf niet zo van de palomino/valk (al vind ik de donkere wel mooi)/dubbel verdunde. Ook de bruine en zwarte houd ik niet zo van
(Ik ben gewoon apart
)Een goeie vliegenschimmel kan ik daarentegen wel weer prachtig vinden hoor, maar als ik écht mocht kiezen ga ik het liefst voor een standaard vos

en dan absoluut geen zwart, roodbruin of oranje vos hoe je die tint dan ook hoort te noemen. Het liefst heb ik een schimmel maar gewoon bruin, donkerbruin of (donker)vos kan ik ook geen nee tegen zeggen
aparte kleurtjes, vooral bont en enkel verdund, vind ik hartstikke mooi maar ik ga er niet extra voor betalen dus de kans dat ik er zo'n een koop is niet zo groot
zal ze niet meer blessuregevoelig zijn doordat ze een grotere rugtas moet sjouwen? Ik ben wel fit en qua zitmaat zou het sowieso kunnen (ik heb proefgereden in 17,5 inch springzadel dat zo te zien prima paste), maar door mijn lengte blijf ik aan de zware kant uiteraard ongeacht hoe slank ik eruit zie. Ik zou het liefst aan het paard willen vragen hoe het bevalt van zijn kant, jammer genoeg kan het niet
ze liep heel braaf haar rondje en ik heb er paar sprongetjes mee kunnen maken, maar betekent het daadwerkelijk dat ze er geen last van heeft of dat ze gewoon eerlijk en vergevingsgezind is en niet meteen durft te klagen bij ongemak...?
Kan sommige wel mooi vinden maar niet voor mijzelf haha!