Hoe gaat het met Gelte's kootholte, korst al netjes weg?
En inmiddels ook nog weer zelf weer wat meer aan het rijden?Wat een leuke updates MirandaMalik
Apporteren is wel heeeeel tof, dat wil ik ook met Jip en Pinda
Malik ziet er goed uit, en lekker samen bezig zo. Jullie lijken samen met de Shets echt een gezellige boel 
Kerstboomoutfits
Wat is Koda stoer zo in zijn eentje op buitenrit!Jullie juf klinkt ook fijn CL, mooi dat zij jullie zo goed kan helpen

Jodym mag bijna weer rijden
Hier staat mijn dressuurzadel trouwens ook te koop, naast dat het Pinda niet meer past kan ik er op haar ook beduidend minder in zitten dan op Miep. Dus dat onderling verschil tussen paarden herken ik ook wel 
Syd met praatjes
Ze is echt mooi in shape nu zeg! Dusty ziet er lief uit, mooi dat hij een nieuw huisje heeft gevonden 
Rudi's hoofd bij het scheren
Guppie
Maar wel een stopje, interessant om te lezen hoe dat aangeleerd wordt 
Joya weer in mooie omgeving
Feyre de stoere buitenrittenpownie, heerlijk zo! Dat belooft inderdaad echt heerlijk onbezorgde ritten later

Mac is inderdaad wel iets teruggevallen, goed dat je even naar het voer kijkt
Hier goede ervaringen met Speedibeet, maar dat moeten ze maar net lusten.Hier is mevrouw Pinda nog steeds met verlof, ik verwacht volgende week weer wat op te pakken. Ze verveelt zich te pletter, beetje loswerken en wandelen vindt ze duidelijk niet genoeg bezigheid
Ze is dat ook echt in terroristenmodus en doet met losgooien weer aan Shetlanderdrijven 
Ik duik ook weer eens op

Hoe gaat het met Gelte's kootholte, korst al netjes weg?
En inmiddels ook nog weer zelf weer wat meer aan het rijden?Wat een leuke updates MirandaMalik
Apporteren is wel heeeeel tof, dat wil ik ook met Jip en Pinda
Malik ziet er goed uit, en lekker samen bezig zo. Jullie lijken samen met de Shets echt een gezellige boel 
Kerstboomoutfits
Wat is Koda stoer zo in zijn eentje op buitenrit!Jullie juf klinkt ook fijn CL, mooi dat zij jullie zo goed kan helpen

Jodym mag bijna weer rijden
Hier staat mijn dressuurzadel trouwens ook te koop, naast dat het Pinda niet meer past kan ik er op haar ook beduidend minder in zitten dan op Miep. Dus dat onderling verschil tussen paarden herken ik ook wel 
Syd met praatjes
Ze is echt mooi in shape nu zeg! Dusty ziet er lief uit, mooi dat hij een nieuw huisje heeft gevonden 
Rudi's hoofd bij het scheren
Guppie
Maar wel een stopje, interessant om te lezen hoe dat aangeleerd wordt 
Joya weer in mooie omgeving
Feyre de stoere buitenrittenpownie, heerlijk zo! Dat belooft inderdaad echt heerlijk onbezorgde ritten later

Mac is inderdaad wel iets teruggevallen, goed dat je even naar het voer kijkt
Hier goede ervaringen met Speedibeet, maar dat moeten ze maar net lusten.Pinda is nog steeds met verlof, ik verwacht volgende week weer op te gaan pakken onder het zadel. Ze vindt alleen loswerken en wandelen duidelijk te weinig entertainment, dus speelt de paddockterrorist en doet bij losgooien weer aan stunten en Shetlanderdrijven

ik had dat in april nog preventief gedaan dus ik had daar eigenlijk niet aan gedacht.
. Bij Mexx toch maar weer even de slof eraan. Hij vindt andere paarden ook TE leuk nu. De merrie Kenzo heeft dat niet nodig, maar bokt nu ook wel meer tegelijk met briesen en goede zin.
en bedenkt zich braaf weer. Hopen dat dat zo blijft