Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loulou schreef:Zojuist onder voorbehoud van klinische keuring een knappe vos gekocht![]()
Heb nog geen betere beelden dan dit helaas
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Elisa2 schreef:loulou schreef:Zojuist onder voorbehoud van klinische keuring een knappe vos gekocht![]()
Heb nog geen betere beelden dan dit helaas
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat is zeker een leuke vos! Wat is het er voor een?
KletsKoekje schreef:Ik heb hier nog geen pony gepost, wel in de paard aan huis topic, misschien heb je het daar gezien Alja
We hebben in september deze super leuke pony voor mijn 7 jarige dochter gekocht. Ze zijn echt geweldig samen en ik ben ook echt verliefd haha.
En via Marjan kregen we tip dat haar buurman een leuk veulen heeft staan. Daar hebben we nu een 1 jarige gekocht met v. Kantjes Only. We hopen als opvolger voor mijn dochter in de toekomst. Ze komt 1 maart, dan hebben we net de sleutels van het nieuwe huis waar ze komen te staan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Audesta schreef:Hier helaas na overlijden van 1 van de nieuwe aanwinsten ook weer rustig aan opzoek. Wegens veel pech laatste maanden dus ook aangepast budget dus ik denk in 3 mogelijkheden momenteel.
- makkelijke wat oudere pony / paard voor mijn bijrijdster
- mini/shet
- spaans veulen
Het moet hoe dan ook een dier zijn waar ik zelf voorlopig trainingstechnisch weinig omkijken naar heb maar die wel leuk in de kudde past zodat er geen 1 alleen achter blijft.
oji schreef:Gemengde kudde is in mijn ogen ideaal voor opgroeien, maar wel dusdanig gemengd dat er ook minimaal 1 leeftijdsgenootje is. Een veulen, jaarling of twenter zou ik zelf nooit alleen met 2 oudere paarden plaatsen. Dan zou ik eerder een 3-jarige kopen die binnenkort ook in het werk gaat en spelen niet meer de enige bezigheid is om de energie kwijt te kunnen.