Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Dan zou je verwachten dat het door iets van / aan haarzelf open gaat.
Andere hoef die er tegenaan komt?
Misschien juist het randje van 1 van de beschermers dat zich er in graaft?
pmarena schreef:Van die leeftijd schrik ik niet zo hoorHet zou op zich natuurlijk niet het eerste zadel zijn van 20 jaar oud dat mooier blijft dan een nieuwer zadel. Als het nog goed is op een krasje hier of daar na....
Maar deze klonk duidelijk beter passend bij je en dat is altijd fijn natuurlijk
pmarena schreef:Ik vind Prestige sowieso wel een mooi merk
Weet niet hoe de kwaliteit tegenwoordig is maar vond het altijd goed in elkaar zitten, mooie modellen, mooie kwaliteit.
En een goed reserve-zadel is altijd fijn! Oude zadel verkopen om nieuw zadel (deels) van te bekostigen is vaak natuurlijk wel heel interessant. Maar het is niet bepaald zeldzaam dat mensen om welke reden dan ook een tijd later zichzelf verwensen dat ze hun oude zadel niet meer hebben
Sintara schreef:Ga je hem nu niet op Reve laten aanpassen? Ik ben in elk geval benieuwd wat jullie er samen van vinden:)
petraaken schreef:Denk dat de meesten hun oude zadel verkopen wegens geen plek om het als reserve te houden of als het totaal niet meer bij hun paard past.
Wel een zeer fijn cadeau van hen zeg. Mijn Kentucky is ook ergens aangekocht in de jaren '90 dus ook al meer dan 20 jaar oud. Ligt nu wel al een paar jaar in de kast. Mocht ik ooit weer aan het rijden geraken vrees ik dat het ook met een nieuwe gaat moeten zijn.