Hutcherson schreef:Ik vond het bloedirritant als in de advertentie stond :alleen bellen... Of 'prijs na bezichtiging' oid.
Dan wist je dus niks of het dier uberhaupt in je buddget past en dan moest je er dus al tijd in stoppen (bellen, vragen stellen of zelfs langsgaan) voordat je duidelijkheid had.
Zelfs in advertentoes stond dat er niet gereageerd werd op vragen over de prijs. Vind dat toch wel prioriteit nummer 1 om te beoordelen of een paard mn tijd waard is wat dat betreft. Of eigenlijk de verkopers.
Dit dus. Je hebt er bijna een dagtaak aan. Ik vind het aan beide kanten onduidelijk.
Ik heb enkele weken geleden mijn paard verkocht. Je kunt er toch gewoon een vraagprijs bij zetten? Het komt heel geheimzinnig over en ik vind het ook irritant dat het een soort puzzeltje wordt. Als het niet binnen je budget valt, dan wil ik er als koper niet naar kijken. Daar hebben geen van beiden iets aan namelijk.
Ik snap dat je het onbeschoft vind dat mensen alleen naar de prijs vragen. Maar waarom wel filmpjes, wel hele verhalen maar geen prijs vermelden. Het voelt als koper een beetje als sollicitatie.
Ik heb als verkoper wel de prijs vermeld en heb daarna mijn eigen strenge selectiemethode gebruikt om de juiste koper te selecteren: gezond verstand