Jemig wat een dag!
ik zit nog ff bij te komen van een akkefietje. Ik ben boven en daar hebben we geen dubb beglazing. De buurhond van beneden zit maar te blaffen dus ik hoorde dat goed. Ik denk nog, dat rotbeest, ik ben blij dat ik over 4 maanden hier weg ben. Maar eigenlijk blaft hij nooit zo lang. Dus onderbuikgevoel, wat is er aan de hand? Dus ik doe het raam open om te kijken of ik kan zien waar hij voor blaft, hoor ik in de verte meerdere honden heel hoog blaffend gillen. GVD mijn paarden! Het is nou al de zoveelste keer dat die K-honden op de paarden lopen te jagen. Ik rennen naar het weiland. Ja hoor, de paarden stonden helemaal met zijn drietjes op een klutje te dansen en springen en die honden eromheen blaffen. Ik gillen naar die honden en het lukte, ze dropen af. Ik terugrennen naar huis, autosleutels gepakt en naar de hippies/krakers in het dal gescheurd want die honden zijn van een vriend van hun die daar komt. Echt de slipsporen staan op het erf zo hard scheurde ik. Ik was zó kwaad. We zijn al 4x met ze wezen praten. Ik heb zo staan schreeuwen en gillen naar die mensen, heb ik nog nooit gedaan, ik zit nog te shaken! Ik kreeg wel een kopje thee om rustiger te worden. Die krakers zelf zijn ook wel aardig maar die vriend van hun die daar komt met die honden is onbeschoft. Ik stond bijna te janken zo kwaad was ik. Shadowtje dat oude mannetje kan er wel een hartaanval van krijgen. Ik probeer het zó goed te doen met Callas, maar het helpt niet echt als er dan van die honden op ze jagen. Zo frustrerend en ze zal zich maar verstappen, zit ik met de ellende. Pfff. Ik dacht pas later, oh oh corona! zomaar bij vreemde zwervers naar binnen denderen, niet handig.
Ervoor was mijn eigen hond in huis als een gek aan het blaffen, dat doet hij wel eens als de kat een hagedis of muis heeft gevangen die nog levend zijn en de kat ze in huis loslaat en die beestjes zich onder de bank verstoppen, dan gaat de hond als een gek om de bank rennen en blaffen. Maar hij bleef maar bezig. Dus dat was gek, dus wij rennen allebei naar beneden, had mijn kat een epileptische aanval en hond sloeg dus alarm voor ons te waarschuwen. Kat is na zo'n aanval altijd helemaal van het padje af, letterlijk. Ze weet niet meer waar ze is, doet allemaal gekke dingen die ze nooit doet en haar pupillen zijn dan echt stoned. Daarna is ze heel zielig en heeft ze heel veel liefde en knuffels nodig. Dat was ook redelijk stressvol.
Maar het aller stressiest vandaag wasSpoiler:
dat we een huis gekocht hebben!!!!!!!!!!
Wat een dag...