Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
genja schreef:Beleren gaat om spirit niet om limo he.
@ruitje : dit zijn geen markt conform prijzen meer. En met een jong paard ben je niet 7 dagen in de week bezig. Natuurlijk zal er regelmatig gewerkt worden maar niet 1 maand lang 7 dagen in de week
ruitje schreef:Makkelijk rekenen voor een ander. Je mag wel je leven wagen op het project van een ander. 1500 gedeeld door 30 is 50 euro per dag. Daar word je paard voor verzorgd en ben je soms met 2 mensen tegelijk bezig in een scholingstraject. Op dat soort dagen stappen ze dus voor minder dan 20 euro bruto p.p. per uur op.
Kom ik mijn bed niet voor uit
ruitje schreef:Makkelijk rekenen voor een ander. Je mag wel je leven wagen op het project van een ander. 1500 gedeeld door 30 is 50 euro per dag. Daar word je paard voor verzorgd en ben je soms met 2 mensen tegelijk bezig in een scholingstraject. Op dat soort dagen stappen ze dus voor minder dan 20 euro bruto p.p. per uur op.
Kom ik mijn bed niet voor uit
Een hond een dag in pension geven kost al 20 euro.
Art: ik zou mij lekker niet druk maken om dit onderdeel totdat je medisch meer weet. Gewoon stap voor stap, het beleren komt erna wel weer
Avalanche81 schreef:Ik zou eerst maandag eens afwachten en je onderbuik eens stevig toespreken dat ie niet zo stom moet doen. Kan best zijn dat je er gewoon nog van alles mee kan, er is zoveel wat gewoon prima te behandelen is. Ik zou hem niet al gelijk afschrijven, 't is best een leuke pony en het kan best zijn dat als ie goed wordt opgeleid je er nog best leuke dingen mee kan doen.
Art_Ificious schreef:denk dat je ergens iets gemist hebt, scinti staat namelijk gepland voor maandag.
Ga de artsen wel meedelen als ze iets vinden (bv SI aangetast ofzo) ze mij eerst mogen opbellen voor overleg wat de vervolgonderzoeken worden. Ik heb namelijk niet het budget van de wereld en ik weet dat een echo ook enorm duur is. Hoger dan 1.500 euro enkel onderzoekskosten (exclverblijf, consult en medicatie) kan ik niet gaan namelijk.
Heb ook al een lijstje met eventuele vragen voor de arts zoals
- training of dat nog mogelijk is en welke manier dan het best is
- of hij pijnvrij kan leven (als weidepaard eventueel)
- Eventuele supplementen die hem kunnen ondersteunen
- ??
Oakland1990 schreef:Oke dat is een hoop geld maar je kiest ook voor Equitom wiens receptie uit marmer bestaatschrik niet dat ie een stuk duurder zou kunnen zijn dan een andere kliniek...
Babootje schreef:Oakland1990 schreef:Oke dat is een hoop geld maar je kiest ook voor Equitom wiens receptie uit marmer bestaatschrik niet dat ie een stuk duurder zou kunnen zijn dan een andere kliniek...
Equitom is niet duurder dan eender welke andere kliniek met dezelfde faciliteiten/mogelijkheden van onderzoek (weet ik dan toevallig).
Oakland1990 schreef:Equitom is subliem qua chirurgie, daar staat Tom zelf dan ook bekend voor. Iets anders hoor je mij niet zeggen, maar dat heeft wel zijn prijs. Maar scintigrafie is scintigrafie en die kunnen ze bv bij Someren net zo goed maken, wellicht aan een andere prijs.