Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
blubdevis schreef:Ja maar een goed paard kent geen kleur.. Vandaag ga ik naar een scandic vos merrie 7jr kijken.. ben benieuwd.. morgen een 9 jarige Jazz ruin vos bekijken en s´avonds die van Cardy..
Marieke1495 schreef:![]()
Ook ik meld me hier maar..
Ik heb de keuze gemaakt om toch door te gaan in de dressuur en een goed plekje voor mijn haflingermerrie te zoeken. Nu wonen wij op een boerderij, maar gaan verhuizen, dus kan ik er dan maar 1 meenemen.
Ik wil toch echt graag verder in de dressuur en ben dus opzoek naar een (niet te groot) veelzijdig paard.
amorbeertje schreef:Marieke1495 schreef:![]()
Ook ik meld me hier maar..
Ik heb de keuze gemaakt om toch door te gaan in de dressuur en een goed plekje voor mijn haflingermerrie te zoeken. Nu wonen wij op een boerderij, maar gaan verhuizen, dus kan ik er dan maar 1 meenemen.
Ik wil toch echt graag verder in de dressuur en ben dus opzoek naar een (niet te groot) veelzijdig paard.
Merrie of ruin? Leeftijd? Ervaring en Budget?
Evelijn schreef:Wat een gave ouderwetse haflinger heb je... al is dat type niet echt gewild. Vind leuk dier om te zien... doet me denken aan m'n verzorgpaard van vroegerIs ze braaf buiten etc?