Sowieso, die hele S&T. Als de wedstrijden bij ons een indicatie zijn is het hoogtijd om dat ding uit de basis sport te halen op zijn minst. Stang volledig dwars hebben staan en nog punten rijden. Dat gaat er bij mij niet in. En als die mond dan niet open gaat maak je me niet wijs dat er niet aangesnoerd is.
Rêve hebben we nu deze week op bustrensje gezet om te kijken of ze zich daar fijner bij voelt omdat ze met die kneveltrens veel speelt en snel de mond open heeft (zelfs als ik mijn teugels los heb.)
Ze pakt de busstrens iig wel makkelijker aan bij het opzadelen. De piste ligt hier heel nat dus vind het moeilijk vergelijken kwa rijden (het ligt nat genoeg dat ik niet echt door kan trainen zeg maar. Ik voel zoveel onder me gebeuren dat het moeilijk is om me op 1 ding te focussen, dat is het nadeel aan mijn manier van rijden. Als de bak zo nat ligt dan is het een beetje alsof mijn zintuigen overbelast raken omdat hun hele manier van bewegen anders is in zo'n bak.
)
meisje is vandaag komen kijken en vroeg meteen of we hem tegen betaling zouden willen ophalen. Hij is net als Sky van vorig jaar.
ik koop voorlopig niks meer.
snap dat je het anders opgevat had.

dat is vandaag gelukt.

Dus gebeld of ik later kon starten, dat kon maar ik had alsnog maar een kwartier na aankomst. Ze had dan ook nog wat de spanning op zich van de rit (normaal zijn we ruim op voorhand daar zodat ze op de camion even kan bekomen voor we op zadelen maar dat ging nu niet). Dus veel spanning in de proef en ik maakte ook nog een omloopfout.
Om het helemaal af te maken houd ik halt op X, beloon ik haar en denk "volgens mij ben ik iets aan het vergeten"... En toen "oh poedersuiker afgroeten!" dus nog snel af gegroet maar ja dat trok dus ook op niks natuurlijk.
Mijn schuld. De komende drie weken (in juni pas weer wedstrijd) ook even middellijnen oefenen en overgangen op de 3e hoefslag want mijn midddellijnen waren halve slangevoltes.
En ze moet echt de kogel ook beschermd want ze kapt tegen de plaat vanvoor en maakt wondjes op haar kogel zo. We weten niet hoe want mijn man heeft alles af gezocht en er zitten geen scherpe randjes aan (alles is af gekit). Dus transportbeschermers maar zou iets luchtiger willen.