Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N0a schreef:Ze is nog nooit op de foto geweest. Maar ze waren bang dat ik af zou haken als er iets kleins gevonden zou worden. En dat ze dit dan moeten vermelden bij de verkoop waardoor ze minder waard werd.
Ik heb het geld niet even op de plank liggen om het risico maar te nemen. Dat is dus de reden dat ik mijn paarden bij verkoop al röntgen laat keuren. Zodat ik en de koper niet voor verrassingen komt te staan.
Sosha schreef:Als je een paard voor 6500 wilt verkopen, vind ik dat je een röntgen keuring niet kunt weigeren.
Ik zou er als koper iig voor bedanken. Ik denk dan zal er heus wel iets zijn waar je bang voor bent.
N0a schreef:Sosha schreef:Als je een paard voor 6500 wilt verkopen, vind ik dat je een röntgen keuring niet kunt weigeren.
Ik zou er als koper iig voor bedanken. Ik denk dan zal er heus wel iets zijn waar je bang voor bent.
Mijn gedachten. Maar goed, stiekem hoop ik dat nu elke koper dat gaat vragen en hopelijk komen ze dan weer bij mij terug
N0a schreef:Ja ik ben echt enorm teleurgesteld. Ik had een hele goede klik met paard en de eigenaren. Ze hebben nog even overlegd met een kenner. Die had aangegeven dat er te veel heibel komt van röntgen keuren. Dus daarom durven ze het niet aan. Zeker omdat ze al 6 jaar goed loopt.
Heb ook aangegeven dat ik niet afhaak bij een klein vlekje. Maar echt de grote dingen eruit probeer te filteren. Ga voor dit bedrag het risico niet nemen dat ik straks met een paard zit wat hoefkatrol heeft oid.
Heel erg jammer en heel erg pijnlijk. Maar het is niet anders.
Nobel01 schreef:Zondag bij een ontzettend leuk paard geweest.
6 jaar oud, kruipt nog net niet in je broekzak. Wel wat kleiner dan was aangegeven, en flink wat afgevallen door stress. De filmpjes van een paar maanden geleden zag het paard er veel voller uit.
We zijn nu aan het bellen voor keuring te regelen.
Met het karakter zit het wel goed, zelfs voor een 11 jarig meisje, die reed er zo mee weg.
En ook nog een aparte verschijning om te zien.
Liiesjjj schreef:Leuk Nobel! Houd ons op de hoogte.
Iemand toevallig ervaring met het rijden van een tuiger? Heb er nu een op het oog, maar als ik die gangen zie dan denk ik al pfoe lijkt me niet comfortabel. Kan natuurlijk een vooroordeel zijn.
Sosha schreef:Liiesjjj schreef:Leuk Nobel! Houd ons op de hoogte.
Iemand toevallig ervaring met het rijden van een tuiger? Heb er nu een op het oog, maar als ik die gangen zie dan denk ik al pfoe lijkt me niet comfortabel. Kan natuurlijk een vooroordeel zijn.
Persoonlijk vind ik tuigers vaak best comfortabel zitten zolang ze me niet te breed zijn.
Maar ik denk dat je dat het best zelf kunt ervaren.
ittakesmore schreef:Jammer genoeg is de PRE die ik vandaag liet keuren niet door de klinische keuring gekomen.. Ze vonden hem niet recht en zagen soms wat onregelmatigheden aan de rechterkant. Nu komt hij wel net een weekje van transport vanuit Spanje en was hij een ijzer kwijt. Ze willen het dus best nog een keer proberen over 10 dagen. Denk dat ik dat ga doen en anders gaan we weer rustig door zoeken. Wel een beetje teleurgesteld maar ik had me er op voorbereid omdat hij de vorige keer al wat stijfjes was.
ittakesmore schreef:Jammer genoeg is de PRE die ik vandaag liet keuren niet door de klinische keuring gekomen.. Ze vonden hem niet recht en zagen soms wat onregelmatigheden aan de rechterkant. Nu komt hij wel net een weekje van transport vanuit Spanje en was hij een ijzer kwijt. Ze willen het dus best nog een keer proberen over 10 dagen. Denk dat ik dat ga doen en anders gaan we weer rustig door zoeken. Wel een beetje teleurgesteld maar ik had me er op voorbereid omdat hij de vorige keer al wat stijfjes was.