Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Nee inderdaad, zorg nou maar dat je iets vind dat je echt wilt hebben. Daar heb je meer aan..
Ik snap mijn vp nooit zo goed met schriktraining achtige dingen. Ze kan de meest debiele dingen hebben en dan heel simpele dingen weer niet. Gillende sirenes en zwaailichten? No problem. Grote machines in het bos? Niks hoor. Honden, zeiltjes, linten of bosmaaiers zijn niet boeiend.
Maarrr stel nou dat de buurvrouw de tv aanzet en er dus opeens een lampje aangaat daarbinnen (zeker 50m verderop dus) ? Brr. Of iemand die opeens aan komt lopen bij de rijbak zonder gedag te zeggen!
Of een hert die in het donker in de wei 100 meter verderop met z'n kont naar ons toe gaat staan. Voor die laatste had ik een verrekijker nodig![]()
. Maar dat is dus wel heel griezelig hoor.. De wind, plassen en regen waren eerst ook doodeng maar dat is over. Gewoon uuuuren in buiten gezet dat arme dropje
. Alleen voor de eerste stap in de nattigheid vraagt ze vrij beleefd of het echt moet, en dan gaat ze braaf met een diepe zucht.
tamary schreef:Het zou mij niks verbazen als er van het hele hoogseizoen niks over blijft dit jaar. Huis dat leeg staat gaat hard achter uit, betrouwbare oppassers zijn dan wel zo fijn.
tamary schreef:Het zou mij niks verbazen als er van het hele hoogseizoen niks over blijft dit jaar. Huis dat leeg staat gaat hard achter uit, betrouwbare oppassers zijn dan wel zo fijn.