Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
proven02 schreef:Wat leuk dat er zoveel mensen waren van dit topic!
Oh wat grappig joki! Is dat ook een oldenburger?
Voor mijn gevoel waren we vandaag echt aan het racen maar ik zag alweer een filmpje terug dat ik dacht nou zo hard was het nog geeneens haha. Zegt wel weer genoeg waarom we hieraan moeten werken
knollentuin schreef:proven02 schreef:Wat leuk dat er zoveel mensen waren van dit topic!
Voor mijn gevoel waren we vandaag echt aan het racen maar ik zag alweer een filmpje terug dat ik dacht nou zo hard was het nog geeneens haha. Zegt wel weer genoeg waarom we hieraan moeten werken
Wat mij vooral opviel bij jullie dat je eigenlijk zelf niet voldoende vooruit bent in het rijden, doordat je hard moet werken om je paard aan het lopen te krijgen zodat hij van de voorhand afkomt span je jezelf teveel en houd je daarmee je paard weer tegen, er zit dus een tegenstrijdigheid in je eigen rijden, Rien pakte dat al mooi op om je paard meer op achter te zetten met de schouderbuitenwaarts en zodoende uit je hand te blijven en de remmende werking van je hand op te lossen. Nu daar handiger in worden en op je eigen lichaamsspanning gaan letten.
knollentuin schreef:proven02 schreef:Wat leuk dat er zoveel mensen waren van dit topic!
Wat mij vooral opviel bij jullie dat je eigenlijk zelf niet voldoende vooruit bent in het rijden, doordat je hard moet werken om je paard aan het lopen te krijgen zodat hij van de voorhand afkomt span je jezelf teveel en houd je daarmee je paard weer tegen, er zit dus een tegenstrijdigheid in je eigen rijden, Rien pakte dat al mooi op om je paard meer op achter te zetten met de schouderbuitenwaarts en zodoende uit je hand te blijven en de remmende werking van je hand op te lossen. Nu daar handiger in worden en op je eigen lichaamsspanning gaan letten.
SparklingApp schreef:Ik breek even in jullie topic in..![]()
Zijn er hier ook mensen die zich bij de dressage pro trainersclub hebben aangesloten?
Het leek mij super gaaf, maar ons bedrijf staat nu te koop, dus ik vond het te onzeker om met zoiets te gaan beginnen en kan nu mooi eens kijken hoe de ervaringen zijn.
Er vanuit gaande dat ze volgend jaar ook weer met een groep aan de gang gaan als dit een succes is.
Ik ben trouwens ook bij de masterclass geweest, vond vooral het avondprogramma zeer interessant!
Middag ook heel leuk hoor en heb Proven dus blijkbaar ook zien rijden en vond dat je het knap oppakte!
Wel heel benieuwd of het je thuis zou lukken om dit voort te zetten, want het was duidelijk dat jouw gevoel hele andere dingen wilde.![]()
Op de tribune zeiden we al dat het leuk zou zijn om de combinaties na een week of 3 nog eens te zien, want je vervalt toch snel weer in het oude zonder dat je dat zelf door hebt zeg ik uit ervaring.
_Nelleke_ schreef:Wie heeft nog meer de 2e module? Ik heb deze mezelf cadeau gedaan maar ik vind het zoooo enorm tegenvallen. Er ontbreken een aantal filmpjes omdat deze opnieuw gemaakt moeten worden staat er. Ook mist het werkboek en les 7 ontbreekt eigenlijk in zijn geheel behalve het ZZ en GP gedeelte. Als B/L/M ruiter heb je daar (nog) niet zo veel aan.
Ik heb dressagepro (conny) al gemaild en nog geen reactie gehad maar ik ben echt zwaar teleurgesteld. Ik heb het idee dat met de komst van het dressagepro center de online training op een lager pitje is gekomen. Jammer dat je wel de volle mep betaald voor een module maar dat de helft van de module (of naja 1/3e) ontbreekt en dat meer dan de helft is gericht op ZZ tot GP ruiters.