affein.. deze is ook héééééél leuk..
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... vogue.aspx
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faline schreef:Wbt het beleren, je kan je paard natuurlijk ook naar Friesland oid brengen als je de kosten icm stallingskosten laag wilt houden. Hou ook voor ogen dat 'professioneel' niet altijd goed betekent. (Grote stallen is vaker tijd = geld) Maar daar ga ik niet helemaal op in in dit topic. Voor vragen kun je altijd een pb'tje sturen. Ken wel een aantal geschikte beleerders.
@Fleurtje, die is niet valk (buckskin is de engelse term), maar wildkleur. (Randjes om de oren, zebra streepjes op de benen, aalsstreep en heel andere tint dan de meeste valk gekleurde paarden.
Zie het zo vaak verkeerd staan, dat een wildkleur een valk wordt genoemd(mijn nr 1 ergernis ofzo
)
fleurtjeuh schreef:Ik vind het ook wel weer wat hebben, zon mooie imposante hengst die dan voorbij komt showen.
Ik denk opzich dat ik er wel mee om kan gaan, maar zeker weten kan je het natuurlijk nooit.
Dus ik kijk gewoon rustig verder en ik zie wel wat er op mijn pad komt.
Of het nou een merrie, hengst of ruin is.
ralphtdw schreef:fleurtjuh ik zal niet aan een hengst beginnen met jou ervaring. ( en ook voor veel andere mensen natuurlijk niet)
je zult er altijd rekening mee moeten houden en soms is dit niet fijn.
want er zijn denk ik maar weinig hengsten die niet in de gaten hebben dat ze hengst zijn,
en vaak krijgen de hengsten ook echt het hengsten gedag zonder dat ze gedekt hebben.
wij hebben ook regelmatig hengsten gehad en het zit er toch wel in.
je zult dan altijd rekening moeten houden in het land en soms ook met het rijden.
fleurtjeuh schreef:Nog een paar daagjes en ik heb weer loon
Maar het zal helaas minder zijn dan mijn vorige loon, aangezien ik weinig ben ingeroosterd.
In december ben ik voor een totaal van 16 uur ingeroosterd.
Maar als het goed is gaan ze binnenkort een uren contract voor mij maken, dus dan heb ik meer zekerheid.
Tot die tijd kijk ik een beetje rond maar ben niet echt op zoek.
Maar als ik echt een mooie zie, dan ga ik er wel achteraan