Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romanoff schreef:Ik denk dat iedereen je wel kan bedonderen. Je moet er gewoon goed zelf bij blijven, NAdenken en niet alles maar geloven wat een verkoper je verteld.
Nellekeee schreef:Romanoff, die van jou stond ook te koop toch? Of heb je hem weer uit de verkoop; omdat je schrijft komt wel weer goed?
Romanoff schreef:Nellekeee schreef:Romanoff, die van jou stond ook te koop toch? Of heb je hem weer uit de verkoop; omdat je schrijft komt wel weer goed?
Die heb ik er weer uit gehaald. Ik kon/kan hem niet wegdoen. Elke dag begon ik er steeds meer aan te twijvelen en weet zeker als ik hem nu had verkocht echt vreselijke spijt zou krijgen.
Arabiertje* schreef:Heb je gelijk in, ik denk alleen niet dat het goed gaat komen. Ik heb zo een voorgevoel dat er hier nog enorm om gestreden gaat worden, waarom weet ik niet. Ik ben wel de persoon die zo koppig was en niet luisterde hé, ik denk dat ze me dat kwalijk gaan kunnen nemen. Aangezien je in de twee weken proefperiode de kans hebt om ze terug te doen, en ik dat niet gedaan heb. Dus heb ik wel een poot om op te staan?
Nellekeee schreef:Vind het ook een erg leuk dier en mijn vader zegt altijd; als je iets echt wilt dan kun je het! Weet natuurlijk niet waar het precies misging met jullie maar met goede hulp kom je ver.
Romanoff schreef:Oke. Hm nja.
Wat mij opvalt trouwens is dat er ineens HEUL veel paarden worden aangeboden; Klik ohz is er niet, dan is hij mij de baas.
Volgens mij zou je als ruiter dan toch even door de zure appel heen moeten, maar dat is mijn mening en ervaring inmiddels