En wie zegt dat ik een paardenfoto neem, zo ja kan dat toch een andere foto zijn die niet in mijn profiel of in een topic staat?
Ik neem aan dat als je een foto hebt dus via PB dan naar Rock moet sturen zodat niemand anders die foto ziet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

alleen Rock dan heheh

Als straks mijn dreumes in bed ligt, dan werk ik even de PB'tjes weg van de mensen waar ik nog niet op heb gereageerd, en zet ik nieuwe foto's online.
Ik heb het topic nog niet uitgelezen.. Maar kan me er niet van weerhouden om toch even mijn bevindingen neer te zetten
Weet niet of de eigenaren al gepost hebben
Rock schreef:Als straks mijn dreumes in bed ligt, dan werk ik even de PB'tjes weg van de mensen waar ik nog niet op heb gereageerd, en zet ik nieuwe foto's online.
Menino schreef:ik heb een poging gedaan..Ik heb het topic nog niet uitgelezen.. Maar kan me er niet van weerhouden om toch even mijn bevindingen neer te zetten
Weet niet of de eigenaren al gepost hebben
foto 1:
Het eerste wat ik ' door (:') )krijg is bang, en gedeisd... Ik den dus dat je vanuit dat kunt concluderen dat hij een beetje terughoudend is.. Verder kwam ik bij ' nieuwsgierig' maar da's vrij algemeen natuurlijk
leuk topic..
Daarnaast klopt er echt niets van... 
? als diie nog komen... Urielle schreef:Rock schreef:Als straks mijn dreumes in bed ligt, dan werk ik even de PB'tjes weg van de mensen waar ik nog niet op heb gereageerd, en zet ik nieuwe foto's online.
Ligt die kleine nu nog niet op bed

mylittlejoy schreef:gewoon een beetje rum in de fles.....
. Dit meisje probeert problemen en stress te verdringen door gezelschap op te zoeken, te gaan feesten. Niet doen, dat breekt je later op.
En wat ontzettend uitgebreid IkBenEllen!! *applaudiseert*
Rock schreef:En wat ontzettend uitgebreid IkBenEllen!! *applaudiseert*
Weet met mijn eigen pijntjes niet eens hoe en wat, laat staan als ik er dan ook nog van buitenaf doorkrijg
Dat kan ik helemaal niet plaatsen

Rock schreef:Als je in details treed heb je natuurlijk veel meer kans om ernaast te zitten, dan als je het oppervlakkig houdt.
Dus vind dit erg leuk om te lezen!