"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:52

nicole_hetty schreef:
zelf vind ik setjes wel leuk. maar "mode"of "geen mode"kan mij helemaal niks schelen. ik koop wat ik leuk vind en niet wat een ander leuk vind.

HAHA!! moet ik weer gelijk denken aan de vele momenten van mijn ouders die mee moesten naar de paarden winkel "MAM! moet je zien hoe gaaf!!"...." Rolleyes dat doe je paard toch niet aan, geen gezicht"....en toch heb ik nu een ijsblauw dekje in bezit Tong uitsteken

ik vind modes eigenlijk alleen maar lastig omdat hele leuke kleuren dus niet meer te verkrijgen zijn na een tijdje....

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:01

kan en paard ook al uit de mode zijn?
dan is mijn paardniet erg modieus met haar brdekjes anno 2005 haha
wat een onzin zeg!
goed opgelost!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:23

'Zijn er dan nog werkelijk mensen zonder Anky Dekje?!'

Huilen van het lachen
Wat maakt dat nou uit man..

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 13:28

Mode in de paardenwereld??
Die is er niet heel duidelijk.

Mij maakt het geen reet uit wat anderen van mijn kleding vinden en hoe ik me paard aankleed.
Als ik het maar leuk vind !

shadowm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:29

wat raar dat ze dat allemaal zo zegt!
Ik vind dat het helemaal niet uitmaakt hoe het dekje eruit ziet.
ik zou ook saggerijnig worden hoor;).

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:40

Tsja, mijn vosje loopt niet in setjes maar heeft wel een té fel blauw sjabrak. Ze loopt totaal niet voor schut hoor Schijnheilig . En natuurlijk heb ik ookwel een neutralere tint(Bordeaux rood). Maar daar blijft het bij. Je moet rijden met de dingen die goed zijn voor je paard/die jij leuk vind. Helemaal mee eens.

RRiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:57

Jeetje, egt dom.
wat maakt het nou uit wat voor kleding je hebt, of wat voor dekje je hebt.. Nors opkijken
Maar wel goed opgelost, ik weet niet wat ik zou doen...

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:00

Haha, vandaag ervaarde ik een beetje hoed TS zich gevoeld moest hebben. Eenmaal op stal kwam ik tot de ontdekking dat mijn rijlaarzen nog thuis lagen. Koe

Dus dan maar een rondje buiten uitstappen in mijn kaplaarsjes. De eerste de beste amazone die ik tegenkwam keel wel heeeel uitgebreid naar mijn kaplaarsjes. Die blik sprak echt boekdelen Haha!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 01:41

Och ja, heel herkenbaar.
zowieso wordt ik nog wel eens aangekeken op stal omdat ik op een klein propje rijd.
En ook nog eens een dampig propje.
He al een paar keer gehoord; had je niet liever een gezond groot paard gekocht?

Laat maar lekker kletsen, die mensen denken alleen maar aan uiterlijk vertoon, 9 van de 10 keer is dat ook nog eens om te proberen te verhullen van hun eigen (niet aanwezige) rijkunst Clown

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 01:57

Wat een domme doos zeg. Mijn gesprekken gingen buiten nooit verder dan 'hoi.' Ik zie dat ik daar blij mee moet zijn Lachen.

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 02:10

Heb nu ook een heel leuk baby blauw setje in mijn kast ligen. Hij word over een jaar pas ingereden. Ik vind het hem leuk staan dus krijgt hij dat setje volgend jaar gewoon op of het nouw in of uit de mode is. Heb nu vier leuke setjes voor hem en ga die echt niet weg doen omdat het "uit" is. Heb het nu al gekocht omdat ik het leuk vind staan. dan maar uit de mode en iets dat hem mooi staat dan iets dat "in" is en niet leuk staat.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:12

hahaha, vooral die opmerking over die valse knik vind ik briljant!
waar bemoeien sommige mensen zich mee heh?

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 16:04

Echt een domme rot opmerking van haar zeg!
Bij paarden is nooit iest uit de mode vind k dus trek je je er niks van aan hoor je rijd toch gewoon met iets wat je mooi vind

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:42

Jeetje, wat een raar mens zeg! Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb zelf 4 setjes, gewoon omdat ik het mooi vind. Maar het boeit mij echt niet of het setje nog 'in' is. Ik heb ook een HH Stripe pad en die gebruik ik ook nog gewoon, ookal is hij zogenaamd niet meer hip. Hip of niet, als je het zelf maar leuk vind toch? Ik heb ook een Anky pad, maar die gebruik ik bijna nooit. Hij schuift steeds naar achteren, heel irritant.
Over kleding zeuren is helemaal onzin, heel veel mensen lopen gewoon in hun kloffie bij de paarden. Knipoog

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:19

al rijd ik in een anky roek, trui, laarzen en zelfs onderbroek, met natuurlijk bijpassende pad op mn paard....dan laat ik andere mensen nog wel in hun waarde als ze dat niet doen.

Ik vind 'setjes' en nette kleren nu eenmaal erg leuk, gewoon voor mezelf, omdat ik dan lekkerder op mn paard zit, maar ik trek ze niet aan om ermee te pronken of andere mensen te kijken te zetten. Belachelijk verhaal zeg!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:26

Ik heb me nooit met de mode bemoeit

Ik heb het ook al enkele keren mee gemaakt zeker op school van dat ik nie in de mode bent.

Ik zeg gewoon dit is me eige mode en dat ik geen ander kleding/ringen ketting of wat dan ook aandoet omdat die bepaald beroemdheidje zegt dat dat het in de mode is omdat ze alleen maar geld willen.

Of dat de merknamen zo bekend is.

trouwens meeste dure merk kleding hebben vrij zelfde kwaliteit als gewone kleding het is alleen die dure sponsor namen die ander zo gek maken

cindii_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 18:37

Het klinkt als de zoveelste achterbakste trut die van dr rijke pappie en mammie een eigen paard heeft gekregen en zich maar overal tegenaan bemoeit....niks van aan trekken er zijn ook nog mensen op de wereld die het niet boeit wat in de mode is maar gewoon denken is aan wat het beste is voor het paard en volgens mij ben jij er daar (gelukkig) een van!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 18:45

Klopt, ze kwam ook erg verwaand over. Denk dat ze inderdaad haar paard van pappie heeft gekregen Knipoog

Ik rijd gewoon in een goedkope Divoza broek rond met een jas van harry's horse van de vorige collectie. So what Haha!

Mijn paard kijkt niet om naar haar dekje hoor, als die maar goed schoon is aan de onderkant en goed past Knipoog

Precies, heb een keer Kieffer Chaps gehad die zo snel gingen slijten.....en die goedkope harry's horse chaps? Die heb ik nu al 8 jaar en zijn nog niet versleten, terwijl ik ze elke dag intensief gebruik!

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:18

Ik heb geen kleren en dekjes van de laatste mode.
Ik rij zoals ik denk als ik rijden moet en wie daar problemen mee heeft, kijkt maar een andere kant op.
Ik ben ook niet van plan om aan de mode mee te doen, hoewel ik setjes en zo bij ee nander wel leuk vind staan.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 21:20

Ik vind setjes bij sommige paarden ook erg mooi staan hoor, maar ik heb er simpelweg het geld niet voor.

Als het tuig maar goed past, schoon is en goed onderhouden is dan vind ik het al prima!

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:42

aaj ik kan echt niet tegen zulke mensen..hoe durft ze! beertjes zijn vet schattig! ik heb er zelf ook een! wat zou ze dan wel niet zeggen van shill haar snorretje(mijn tinker). AAh wat een akelig mens hoe oud was ze? aan haar gedrag te zien 8 ofzo..nog niet eens. hoe durft ze jou zo aan te spreken, volgens mij zit er dan een draadje los hoor! als alles maar goed past en als je het zelf maar leuk vind. niemand hoeft je daarmee aan te spreken!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 21:44

Ze was even oud als dat ik was ongeveer, jaar of 18/19....Ze dacht dat ze met haar anky dekje wel iemand met een harry's horse dekje de grond in kon stampen. Echt te triest....

Leuk die snor van je tinker! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 10:42

maken jullie je hier nou nog steeds druk over ROFL

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:15

Het gaat er toch niet om hoe je eruit ziet, maar of je dekje/pad of whatever goed op de rug van het paard ligt.
Ik ga geregeld met mn beer over de weg met de piesvlekken op zn flanken, zn blubberpoten en lange ongekamde manen. Heeft hij daar last van? Nee volgens mij niet. Vork

Lys_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:23

wat een raar mensje,, okeej ik vind het ook wel mooi als mijn pony's er mooi bijlopen maar vaak rijd ik ook gewoon met een uitgerafeld dekje hoor die er wat verwassen uitziet ! maar idd ik heb echt geen 50/60 euro over voor een pad waar een naam op staat. liever een mooi goedkoop dekje zonder naam haha maar ook dat ze uitkeek waar ze liep omdat tie niet vies mocht worden Huilen van het lachen