Setjes? blehhh
[/quote]kijk dit is nu de mentaliteit waar ts de nagel op klopt helaas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]polly2 schreef:Ninx schreef:@ Polly: je bent mijn held van de dag!Bloemen voor die vrouw...
Thanks...*bloost* Maarre...hoe wist je zo zeker dat ik een vrouw was? Ik had ook een man kunnen zijn....*lol*
??? Ninx schreef:Hoeveel mannen ken jij die zichzelf Polly noemen
Citaat:Wie is er eigenlijk begonnen met de 'vakkenvullen', m.a.w. wie is degene die de termen 'natural' en 'normal' heeft ingevoerd?
Rianneke schreef:Ninx schreef:Hoeveel mannen ken jij die zichzelf Polly noemen
misschien heet zijn pony polly

Tieneke schreef:Eeehmm, dames... Dit is niet bepaald ontopic

cremellogek schreef:joyce83 schreef:Heb persoonlijk nog nergens gelezen dat ze goedkoop als reden gebruiken voor de Natural manier.
Nee, want dat zeggen ze ook niet hardop..
Tieneke schreef:Eeehmm, dames... Dit is niet bepaald ontopic

Ninx schreef:Thanks...*bloost* Maarre...hoe wist je zo zeker dat ik een vrouw was? Ik had ook een man kunnen zijn....*lol*
???[/quote]
Vasthi schreef:Midasje schreef:wat houd dat natuurlijk bekappen toch in staan jullie dan in de struiken of zo ???
Ik moet hier heel erg om lachen. Zie het helemaal voor me
KiWiKo schreef:komt het ooit bij iemand op dat er doorgewinterde normals zijn die meer natural zijn iemand die zijn paard 24/7/365 op het land houd? natuurlijk bekapt ed???
superrizzo schreef:sommige mensen doen dit omdat ze echt natural zijn!
sommige misschien wel om het goedkopen .... al heb ik dat nog nooit gelezen .
een boomloos zadel goedkoper dan een goed boomzadel ..... dikke onzin : een mooi en goed boomloos zadel kost ook rond de 1000 euro en een hoofdstel heb je net als bij de gewone hoofdstellen in verschillende prijzen.
en van dat krachtvoer niet alle paarden hebben het nodig ik ga mijn shetlander die gewoon in de wei staat en de laatste grassprietjes aan het plukken is niet volstoppen met brok omdat dit dan overkomt dat ik geld uit wil geven aan mijn paarden !
mensen moeten zelf weten wat ze willen en doen met hun paarden.
ook vind ik dat je niet zomaar in ieders portomonnee moet kijken .
de een wil het zo de ander weer zo
KiWiKo schreef:komt het ooit bij iemand op dat er doorgewinterde normals zijn die meer natural zijn iemand die zijn paard 24/7/365 op het land houd? natuurlijk bekapt ed???
ik vind hokjes goed, maar tevers ook gevaarlijk uitsluiten van iets gebruiksmiddel zullen het nu bv ijzers zijn kan een negatief gevolg hebben. Ik zeg altijd kijk naar het paard, niet naar jou overtuiging katiavl schreef:Ik zeg altijd kijk naar het paard, niet naar jou overtuiging
Midasje schreef:KiWiKo schreef:komt het ooit bij iemand op dat er doorgewinterde normals zijn die meer natural zijn iemand die zijn paard 24/7/365 op het land houd? natuurlijk bekapt ed???
die snap ik effe niet.

Midasje schreef:KiWiKo schreef:komt het ooit bij iemand op dat er doorgewinterde normals zijn die meer natural zijn iemand die zijn paard 24/7/365 op het land houd? natuurlijk bekapt ed???
die snap ik effe niet.

Midasje schreef:.
Maar je stop de niet naturals wel in een hokje dat ze niet goed voor de paarden zijn
Dat is gewoon hun manier, wat maakt dat nou uit.
katiavl schreef:mijn verzorgpaard staat 24 uur op stal, en ze heeft een mooi leven