Vriendin lag van het lachen middenin de bak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vriendin lag van het lachen middenin de bak
maarja.. paard had gelukkig niks !!
gelukkig was ik al verdoofd van je pijn toen ik er af kletterde(was een paard van ruim 1,75) en viel nogal vol op mijn borstkas
Riejanne1990 schreef:een dubbele enkelbreuk, toen het paard achter mij in de les er in volle galop overheen ginggelukkig was ik al verdoofd van je pijn toen ik er af kletterde(was een paard van ruim 1,75) en viel nogal vol op mijn borstkas
ben toen ruim een half jaar uit de routine geweest, moest nog geopereerd worden en in een rolstoel

ik reed lekker buiten.. ineens shrikt mijn paard en glijd uit, dus lach ik eronder.. heb 5 maand in coma gelegen en waren bang dat ik mijn benen niet meer kon gebruiken gelukkig was dat niet het geval
pony heeft er verder niets aan over gehouden.. ik daarentegen.. had al een gescheurde knieband
en heb nu echt overal pijn

)

Heel mn hoofd was blauw en dik. Denk dat ik op een tak ben gevallen ofzo ik heb echt geen idee?? Het gaat op zo;n moment zo snel!
Maargoed, ik had alleen schaafwonden op m'n gezicht en heel even heel erge hoofdpijn (was zo weer weg en voelde me weer goed).
Meneer was weer rustig, liep buiten lekker ontspannen (nog beter dan eerst
), maar ze hadden de deur nog niet achter ons dichtgedaan, en weer zet hij het op een lopen - en wéér ga ik rechtdoor, hij rechtsaf.. ben met m'n volle gewicht op m'n pols gekomen en loop nu nog steeds in het gips. Volgende week mag het eraf en maken ze voor de inmiddels 4e keer foto's, om te kijken of er een pinnetje in m'n polsgewricht gezet moet worden (het bot is een stukje gespleten, en in m'n gewricht zelf zit ook een scheur(tje)) .. ik hoop van niet, en dat alles gewoon oke is, maar we zullen zien