Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: Zou jij je paard wegdoen voor 1 miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:13

Christah schreef:
Nee, echt niet.

Ik begin geld steeds meer te haten, alles draait tegenwoordig nog maar om geld. Werkelijk. Ik wil geen miljoen hebben. En al helemaal niet in ruil voor mijn trouwe vriendje. Duncan blijft lekker bij mij, zijn vriendschap is me veel meer waard dan een berg met geld waar ik toch niets aan heb. Ik hoef geen beter, duurder of ander paard. Ik ben blij met mijn paard en heb niets te klagen.

Mijn trouwe vriend blijft lekker bij mij Lachen , ik zou hem ook echt niet kunnen missen!

ik sluit me hierbij aan! volledig!
ik zou graag een miljoen willen hebben, maar wel door ervoor te werken of het met geluk te winnen!
met dat miljoen zouden mijn paardjes dan een heerlijk riant weiland hebben aan een leuk huissie voor mezelf. maar mijn vriendjes ervoor verkopen? nee! er is voor mij geen beter of leuker paard dan mijn paardjes, duurder wel, maar daar zit ik niet op te wachten!

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:16

Echt niet, een goede band met je paard is onbetaalbaar.
Mijn paardje is mijn beste maatje, je kunt ze vertrouwen en ze belazeren je niet.
Dat kun je van mensen lang niet altijd zeggen.

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:20

Ik wel. M'n ouders hebben altijd hard gewerkt om mij m'n sport te kunnen laten doen, waar ik nu zelf ook de helft van betaal. Dan is het mischien heel jammer en zou ik wel een poos verdriet hebben, maar met zo'n bedrag kunnen bepaalde dingen betaald worden wat ook belangrijk is.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:27

*twijfelt*
ik weet het echt niet, myn pony is heel belangryk voor me.
Maar het is wel een hoog bedrag Ja

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 12:31

Poeh, euh nee denk ik. In die zin dat het mij niet om het geld zou gaan. Geld kan niet betalen wat ik voor een band met mijn paard heb.

Zou ik ooit mijn paard weg moeten doen zou ik em bij wijzen van spreken liever voor 4 euro verkopen aan een heel goed adres dan voor 1 miljoen aan een adres waar hij minder goed af zou zijn.

Maar mijn paard is niet te koop, voor geen enkel bedrag.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:07

Voor de helft ook nog wel hoor en voor een vierde ook. Haha!

Ik ben hartstikke gek met mijn paardje maar heb in alle jaren inmiddels wel de realiteit leren inzien dat het leven en de gezondheid van je paard heel relatief is. Ze kosten handenvol met geld en hoeven maar iets verkeerd te stappen en zijn geblesseerd wat je weer heel veel geld kost. Een paard blijft zo'n kwetsbaar dier en kan zomaar aan koliek doodblijven of een hersenbloeding of iets dergelijks. Dan heb je en geen paard meer en geen geld.
Nee als er zoveel geld voor mijn liefie geboden wordt, (is toch een utopie) en mits ze goed terecht komt dan mag ze gaan met strikje erom.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:25

Ja ik denk 't wel.
Iemand die een miljoen uit wil geven voor mijn paard, brengt m nie naar de slacht o.i.d.
Ik zou zelfs met diegene praten of hij er geen 3 wil!! Tong uitsteken (voor 3 miljoen dan hé??!! Haha! )
Tong uitsteken

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:57

Suzanne F. schreef:

Ik ben hartstikke gek met mijn paardje maar heb in alle jaren inmiddels wel de realiteit leren inzien dat het leven en de gezondheid van je paard heel relatief is. Ze kosten handenvol met geld en hoeven maar iets verkeerd te stappen en zijn geblesseerd wat je weer heel veel geld kost. Een paard blijft zo'n kwetsbaar dier en kan zomaar aan koliek doodblijven of een hersenbloeding of iets dergelijks. Dan heb je en geen paard meer en geen geld.
Nee als er zoveel geld voor mijn liefie geboden wordt, (is toch een utopie) en mits ze goed terecht komt dan mag ze gaan met strikje erom.

Precies wat ik wilde zeggen, alle paarden hier mogen opgehaald worden voor een vierde van dat bedrag. Ik ben er super gek mee maar je moet realistisch blijven. Het kost handen met geld. En ergens anders zal dat dier het vast voor dat bedrag ook wel weer goed krijgen. Het zou te arrogant zijn om te denken dat je paard het alleen bij jou zelf goed heeft. Misschien heeft het ergens anders wel nog meer lol.

rosjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:01

Ik zou onwijs hard gaan janken dat hij weg moet maar ik doe het toch. Ik zou er onwijs veel winst op krijgen en ik denk dat hij goed terecht komt omdat ze zoveel voor hem betalen. Mijn band is dan wel onwijs goed maar toch je moet realistsch blijven. Het is onbetaalbaar de tijd die ik met hem heb gehad maar voor zoveel kan ik geen nee zeggen. De tijd die ik met hem heb gehad zou ik nooit vergeten en ik kan hem altijd nog opzoeken. Ik denk wel dat ik het onwijs erg vind en niet zo snel een nieuw paardje koop maar toch zeg ik ja.

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:01

zonder te twijfelen in 1 keer. (al zal ik hem dan wel missen maar 1 miljoen......)

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:25

Voor die 1 miljoen zullen ze er heus goed voor zijn, dus ja, dan zou ik verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:26

Suzanne F. schreef:

Klopt Lachen

en toch geen spijt het nooit gedaan te hebben voor een leuk bedrag
En geen minuut spijt van dat mijn kreupele knolletje hier nu in de wei staat en dat ik zijn lekker bekkie elke dag zie Lachen

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:29

eerst naat het z2 rijden dan kunnen ze hem over 3 jaar kopen voor 1 miljoen:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:30

Nevernooitniet.
Al krijg ik een miljard; mijn paard is mijn vriendinnetje &
die is me veel meer dierbaar dan zoveel geld.

Nee... voor geen góud!

_Mevrouwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:32

Al gaven ze 5 miljoen,, Ik zou ze echt niet wegdoen!!

Wat ken mij dat rot geld nou schelen?! Mijn paarden zijn voor mij veel belangrijker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:31

VeerenAshley schreef:
Om Runningkawa maar eens te herhalen: Waarom denkt iedereen toch steeds dat paarden die voor een miljoen worden gekocht een fijn leven krijgen? Wat geeft een paard om de spreekwoordelijke gouden stal?

Wat wij denken dat een luxe leven is voor paarden, is totaal vanuit ons mens-zijn gedacht. Een paard hoort buiten in de wei met soortgenoten, niet in een stal en dan waarschijnlijk helemaal ingepakt met beschermers en drie dekens want stél dat ie zich bezeert of kou vat.

Ik zou liever hebben dat mijn pony naar iemand gaat die er niet veel geld voor kan geven, maar haar wel een wei kan bieden en een paardwaardig bestaan.

Hier sluit ik me absoluut bij aan!

Meer die principekwestie wat betreft een 'gouden stal', zie mijn paard liever zonder
fratsels 24/7 buiten staan, met andere paarden; zoals het hoort.

Maar dan nog. MijnKeet Lovers gaat voor geen goud weg.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:33

iemand die zo gruwelijk veel geld neertelt voor een paard... zal er neem ik aan wel goed voor zorgen Lachen

irissie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:34

hoef ik niet eens over na te denken, ze is mijn alles en ze gaat voor geen miljoen weg hoeveel geld het ook is !
Zei zal altijd bij mij blijven! ookal word er 10 miljoen voor gegeven

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:35

KiWiKo schreef:
iemand die zo gruwelijk veel geld neertelt voor een paard... zal er neem ik aan wel goed voor zorgen Lachen

Denk jij dat de toppaarden die voor zo'n bedrag worden verkocht een fijn leven hebben?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:36

over het algemeen een beter leven dan het paard dat voor 600 weggaat op de markt

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:37

Voor 150 euro mag de mijne weg, zie mijn profiel. Haha! Alleen naar een goed plekje natuurlijk, anders is een miljoen nog niet genoeg.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:38

No way, Cook blijft voor z'n hele leven bij mij Haha!
Ook al krijg ik er een miljoen voor..

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:39

KiWiKo schreef:
over het algemeen een beter leven dan het paard dat voor 600 weggaat op de markt

Dat waag ik te betwijfelen. En je hebt het hier nu wel over twee extremen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:39

KiWiKo schreef:

Ik moet ineens aan die hele dure merrie denken, verkocht aan ene Patty van der Z. Nou, we weten allemaal hoe dát is afgelopen Sigaar. Beestje leeft allang niet meer... Dus zo vanzelfsprekend is een nieuw goed huis voor dat geld niet Knipoog

Passiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:41

Nee, mijn knappe lieve Belg blijft bij mij. Heb net het dilemma aan mijn man voor gelegd. Weet je wat hij zei? Voor een miljoen heb ik geen drama-jaar met jou over....dus Passie blijft bij ons. Heb trouwens vorige jaar een schunnig hoog bod op hem gehad (geen miljoen hoor) maar ook geweigerd.