paloma het verhaal deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: paloma het verhaal deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:47

Jij gaat hier ff andere topics bij halen om je gelijk te krijgen of zo?
Ja snap het niet helemaal?

En naar wat ik begrepen heb staat die meid niet op straat en ook nooit gestaan Lachen
Dus overdrijven is best een kunst?

Laat Lynn
toch wat heb jij er voor last van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:49

Niet om mijn gelijk te krijgen, maar het geeft mij nl wel te denken over iemands eerlijke motieven. Ik hoef geen gelijk, ik meng mij niet in een flinke club meelopers om mijn gelijk te krijgen hoor, geef gewoon mijn mening. Ik blijf nl graag zelfstandig denken voordat ik mee loop.

Was een vraag of ze al op straat stond, heeft mij wel een inkijk gegeven in iemands mentaliteit en laten we even niet de topics vergeten waarmee dat andere meisje totaal met de grond gelijk is gemaakt, alles werd er bij gehaald.

Ik heb geen last van Lyn hoor, van mij mag ze, al koopt ze alle ponies weg bij handelaren, maar van mij geen cent of wat dan ook, eigen verantwoording.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-07 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:51

Ik zie dit anders als zelfstandig denken
Dit lijkt meer op de boel wat opbutsen omdat jeje verveeld Lachen

Heb ik ook wel eens hoor Tong uitsteken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 13:54

nou wat zijn we weer aardig op bokt vandaag...

lynn was ik al van plan om weg te doen, nu is me in elk geval zeker duidelijk geworden dat ze niet helemaal bij mij past en ze meer op wei staat dan wat anders. Ik mis uitdaging en, ja door onverwachte financiele dingen word ook moeilijk nu allemaal, was van te vorne ook niet te overzien allemaal wat ik nu moet betalen (niks met paarden te maken, maar ga ook niet verder op in nu)
paloma stond idd bij handelaar, niet bij slager, maar heb gezien hoe bij die vorige handelaar uitzag, sorry maar daar wil geen een paard staan!!!! en mensen die daar paard kopen zijn ook niet goed snik eerlijk gezegt.
Hoe moet ik weten hoe het bij die handelaar uitziet? Had al oproep op bokt geplaatst of mensen uit omgeving die handelaar kende, maar dat topic is op slot gegaan.
Is voor mij niet zo een twee drie naast de deur, dus ja, toen ze zei dat ik dr kon kopen heb ik dat ook gedaan.
Lynn gaat niet zomaar weg, ik ga nu met oude eigenaar een nieuw plekjes vinden, en heb ook met haar contract dat als ze ooit verkocht werd, ziek werd of wat dan ook dat ik haar dat moest zeggen.
Ben van plan om met nieuwe eigenaar dat ook te doen, zodat ze niet zomaar door verkocht gaat worden zonder dat wij weten waar ze terrecht komt.
Ik ruil niet zo maar even paard om, en Paloma is ook bedoeling van dat ik haar opknap en dan geschikt iemand voor ga vinden. Ook wil ik zien waar mijn paarden terrecht komen, voordat de koop doorgaat, en ook ga ik regelmatig kijken.
Dit is ook de reden waarom ik Nikita terug heb gekocht, omdat echt helemaal verkeerde kant opging.

Die sponser actie, als iemand niet wil sponseren of doneren of lenen,,, prima, doe je toch niet??
Niemand die je wat verplicht hoor..

Hoop da zo wat meer duidelijkheid is???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:55

*negeermodus aan*

Lynn hoe is het nu met de verkoudheid van Blanca??

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:58

Lynn_Nikita schreef:
Die sponser actie, als iemand niet wil sponseren of doneren of lenen,,, prima, doe je toch niet??
Niemand die je wat verplicht hoor..

Wat ik niet helemaal snap: Lynn gaat binnenkort weg, zul je -denk ik- meer voor beuren dan je nu hebt betaald voor Paloma. Waarom zoek je dan nog mensen die je geld toeschuiven? Daar ben ik wel benieuwd naar Lachen

Je hebt een paard van een handelaar gekocht, niet van de slager, dus het paard had niet geslacht geweest als jij haar niet had gekocht. Je had je dus ook nergens lúllig over hoeven voelen.

En dan over een half jaar verkoop jij Paloma voor 2000 euro? Je moet het helemaal zelf weten, maar ik ga toch echt mee met Russel, alleen blijkt het hier nogal gevoelig te liggen als je tegen de meute ingaat.

En nee, niet omdat ik tijd over heb, want ik zit hier illegaal te bokken, ben enorm druk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:59

runningkawa schreef:
Ik zie dit anders als zelfstandig denken
Dit lijkt meer op de boel wat opbutsen omdat jeje verveeld Lachen

Heb ik ook wel eens hoor Tong uitsteken

Nee, RK ik verveel mij niet, heb eigenlijk geen tijd voor bokt, damn, totaal niet!! Maar ik kan niet tegen onrechtvaardigheid. Ik vind het nl niet eerlijk allemaal. Voor mijn gevoel zit er een adder onder het gras en weten we niet alles. Dat andere topic heeft mij nl het idee gegeven dat Lyn niet altijd even sociaal en dierlievend is. Je moest eens weten hoe vaak ik paarden van anderen hooi en water geef omdat de eigenaren te beroerd er voor zijn, het gaat mij om die dieren, die discussie ga ik niet met die eigenaren aan. Geen schouderklop voor mij, maar die pony moest toch weg????? in dat andere topic? Dan heb je toch geen zicht meer op de verzorging? Slaap je daar van? Nou ik niet hoor! Dat is mijn punt. Heb dus het vermoeden dat Lyn haar zinnen gezet heeft op Paloma. Mag hoor, maar zeg dat dan gewoon.

Ik ga verder met mijn werk, bokkers, lees morgen wel weer hoevelen er over mij heen gevallen zijn met hun zwaarden. Foei Russel!!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 13:59

nog steeds vieze neus, maar hoest al stuk minder. Staat nu ook overdag op stal, alleen als ik stallen ga doen laat ik haar half uurtje buiten, even benen strekken. maar aangezien weer erg wisselvallig is durf ik nu niet aan om met die te grote deken buiten te laten, kan nl niet zomaar binnen zetten als gaat regenen nu.

en werd net ook wat gezegt om goedkoop paard te krijgen en ook nog geld voor te vragen... het ging er 3 weken geleden om om paloma een goed plekje te gevebn waar ze op rust kon komen. Ik heb dat voor het paard gedaan, niet om goedkoop aan een paard te komen ( zo goedkoop was ze ook niet meer hoor) anders had ik wel laten staan bij die handelaar en had me ander beestje gekocht.
Ik was niet op zoek naar een paard, maar na dat verhaal gehoor dte hebben kon ik wel een plekje aanbieden.
Ik spaar normaal voordat ik iets koop, nu ging allemaal zo snel en moest ze direct die dag weg en kwam iemand anders met idee om geld te regelen omdat mij alleen niet lukte aangezien paard ineens wel dubbel zoveel kostte dan in eerste instantie gevraagd werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:00

Als ik het druk heb, zit ik niet te bokken Tong uitsteken

Als je het er niet mee eens bent prima, maar als de rest er anders over denkt mag dat toch?
Waar maken jullie je druk om?

Iedereen kan lezen hoe en wat, dan maken ze zelf uit of ze iets willen geven of dat ze denken, dies gek, doet ze maar mooi zelf Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:01

en pardon?? ik niet dierloevend en soicaa?? gaat dat om dat topic van die haflinger die bij ons staat??? Ik voer dat beestje elke dag, maar ik betaal net zo veel stalgeld als die meid, en is bedoeling dat iedereen zijn eigen paarden verzorgd. We hebben aangeboden om samen te doen, om en om, maar dat wilde ze niet. Prima, haar keuze, maar dan laat ze dat beestje wel zonder voer en water staan, mag ik daar dan niks van zeggen????

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:04

en idd, lynn gaat weg ja, en gaat me om dat ik goed tehuis vind, niet om het geld alleen, daarom kan ze ook voor minder weg als ik goed plekje gevonden heb en de financien probleem zijn.
Ik wil niet verdienen op \paoloma, trouwens, al sik haar een half jaar heb, alle tijd insteek, wat verdien ik er dan op???
Stond te koop voor 1750-
ben al 100= kwijt aan benzine kosten ( 2 keer rijden) dus zullen 500= zijn wat ik erop vediend, als ze al half jaar gestald staat, heb ik al geld bij moeten leggen, dus wat zeik je nu????

en ja, ik heb nu geen lening meer nodig, ik heb van elke mensne geld kunnen lenen, en zou ik elke maand wat terug van betalen, of als Lynn nu verkocht is alles in 1 keer, heb dan ook helemaal geen geld meer van anderen nodig!!!!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:04

Lynn láát toch.... Afbeelding Je moet maar denken ze wéten niet beter. Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:06

ja precies ik betaal ook net zoveel stalgeld en zet met de regelmaat van de klok andermans paarden op de wei. Een kind van 12 waarvan de ouders niet dagelijks mee komen,het is en blijft een kind. Een vervelend kind, maar het gaat om die pony.

Dus Paloma wordt weer verkocht. De nieuwe eigenaar van die handelaar had Paloma ook kunnen opknappen. Dus van handelaar naar jouw en van jouw weer naar ander? Juist als ze gewend is en het goed doet? Dat is niet goed voor paarden.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:07

Lynn, Ik zou er nog niet eens meer op in gaan als ik jou was.
Je hebt gedaan wat volgens jou het beste was voor het dier en met alle beste bedoelingen. Daar is toch niks mis mee.
En als je ergens onrecht tegenover een dier ziet, lijkt het me juist logisch om met de eigenaar te praten, dan om alles maar voor hem te gaan doen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:09

owww, ik kan me hier nu zo kwaad om maken he, ik vraag hun niet om geld of spullen, mensne die aanbieden is wat anders...
die haf voe rik al elke dag omdat ik niet tegenkan als beestje zonder eten staat en rest hooi krijgt van mij, en die meid betaald net zoveel geld, en zou niet echt fair zijn dat ik haar paard ook verzorg en zij alleen hoeft te komen als ze zin heeft. Ik heb geen pensionstalling meer, en verdien er niks mee en krijg niet eens een bedankje, mag ik daar nisk van zeggen dan???? ben wel goed maar niet gek hoor.

En dat Lynn weggaat is mijn eigen keuze, moet nu niet wijken voor paloma maar heeft wel mn keuze bevestigd en versneld, en als ik haar weg wil doen is toch mijn eigen keuzen.
\En dat ik mijn zinnen heb gezet op paloma?? Ik ben voor jan *** naar zeeland gereden voor niks, erna krijg ik telefoontje dat ik dr weer kan kopen, enheb geen idee waar en hoe ze erbij staat, allen dat ze heel bang was en vertrouwde niemand meer. Waarom mag ik haar dan niet halen, met hulp van bokkers die zelf beslissen om mee te helpen????

paloma moest bij die handelaar ookz o snel mogelijk weg, en werd elke dag flink gereden om verkoop klaar te krijgen, ik dnek niet dat dat goed is voor een paard, en al helemaal niet voor een paard met zulk verleden

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:10

Gaat helemaal goedkomen Lynn met allebei: Blanca en Lynn Afbeelding

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:10

Lynn_Nikita schreef:
dus wat zeik je nu????

Heb je het tegen mij? Misschien de boktregels eens doorlezen? Ik stelde je netjes een vraag, wens niet op deze manier te worden aangesproken. Zulke dingen zeg je maar tegen iemand die dat wel van je pikt en IK ben dat niet.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:11

en heel mss blijft paloma wel... we zullen wel zien. Lynn verdiend nu plekje waar ze meer aandacht krijgt en meer gereden word. Als ik haar wil verkopen, om welke reden dan ook moet ik dat zelf weten.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:12

weet je, ik weet al niet eens meer tegen wie ik het had, maar er staat gewoon mijn mening en die kan ik geven als mensen zeggen dat ik niet sociaal en paardenlievend ben, omdat ik iemand ergen sop aanspreek en mn paard wil verkopen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:14

Lynn_Nikita schreef:
weet je, ik weet al niet eens meer tegen wie ik het had, maar er staat gewoon mijn mening en die kan ik geven als mensen zeggen dat ik niet sociaal en paardenlievend ben, omdat ik iemand ergen sop aanspreek en mn paard wil verkopen

Ik heb je niet asociaal of niet dierlievend genoemd, ik heb je enkel wat vragen gesteld. Je kwam met de antwoorden en dat ik niet moest zeiken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 14:14

laat maar zitten, ik ga werken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:16

offtopic: Hi, hi lig in een deuk om het onderschrift van russel: Afbeelding

onderschrift russel schreef:
Beter te pogen zonder te slagen dan te mislukken zonder te proberen.

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:17

Lynn, laat toch! Jij bent nu gelukkig met Paloma, en Paloma zo te zien ook met jou. Wat jij met andere paarden doet, en in de toekomst met Paloma is aan jou, en daar kan niemand verandering in brengen.
Laat de sfeer nou toch niet verpesten door een paar bokkers, en geniet lekker van je mooie knollies

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 14:39

Het gaat hier de laatste dagen gruwelijk offtopic en de sfeer gaat ook hard achteruit.
Topic gaat even dicht voor overleg.

/edit: Topic blíjft dicht.
Het is uitgelopen op over en weer moddergooien. Iedereen TeM't op iedereen, wij hebben er een heleboel werk aan en het wordt alleen maar erger. Helaas.