Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabian_Girl schreef:als lynn die 1100 euro heeft kan ze haar menemen dan brengt mariska hun naar paloma
katiavl schreef:Ik snap het niet, ze staat nu bij een man die van haar houd, wat men haar wil doen onderzoek en al.
Maar als er iemand 1100 bied kan ze direct mee...
katiavl schreef:Ik snap het niet, ze staat nu bij een man die van haar houd, wat men haar wil doen onderzoek en al.
L0veJ0la schreef:He Ik heb net gelezen dat in belgie verboden voor paarden geslachten worden.. Dusssm
Deirdre schreef:katiavl schreef:Ik snap het niet, ze staat nu bij een man die van haar houd, wat men haar wil doen onderzoek en al.
En hoe weet je dit?
of ben jij nu de bewuste Mariska in dit verhaal?
*begint het spoor bijster te raken*
Arabian_Girl schreef:het komt omdat ik alles steeds opnieuw moet zeggen en nu al bijna 4 dagen bezig ben en we nix vooruit gaan
Deirdre schreef:katiavl schreef:Ik snap het niet, ze staat nu bij een man die van haar houd, wat men haar wil doen onderzoek en al.
En hoe weet je dit?
of ben jij nu de bewuste Min dit verhaal?
*begint het spoor bijster te raken*
Sylvester06 schreef:Nee, zij is niet M....
Er staat in een ander topic in de Huiskamer dat iemand M lang aan de telefoon heeft gehad. En dat M vertelde dat Paloma nu een goed plekje heeft
katiavl schreef:Ben ik m alstublief *ik mis het ik lig strijk emoticon*
Maar als er iemand 1100 bied kan ze direct mee...
Mar77 schreef:doe er dan een paar honderd euro bij dan zit lynn niet met alle kosten.
Nogmaals petje af lynn maar weet je zeker dat je dit door wilt zetten? Je koopt eigenlijk een paard zonder hem gezien te hebben en waar je alleen een paar verhalen over hebt gehoord.
In alle topics word zoiets afgeraden maar dit is schijnbaar een ander geval.....
Ik zou het niet doen in ieder geval maar dat is mijn mening...