terorita schreef:Nikj schreef:Wie is trouwens Wim Kan?
![]()
![]()
is dit de generatie kloof
Ja sorry, het zal wel aan mij liggen
Maar ik snap dat even echt niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
terorita schreef:Nikj schreef:Wie is trouwens Wim Kan?
![]()
![]()
is dit de generatie kloof
Maar ik snap dat even echt niet
marleen_usar schreef:Nee effe serieus nu, ik denk dat het te maken heeft met iemand die woorden heeft gehad met iemand van de stal.Zou het anders niet weten, een vreemde gaat toch geen dingen daar doen lijkt mij?
) amberS schreef:ik denk dat daar gwoon een misdrijf is gepleegd.. en het lijk meegenomen??

Nikj schreef:
Ja sorry, het zal wel aan mij liggenMaar ik snap dat even echt niet
timokyana schreef:ben benieuwd wat er echt aan de hand is, maar het benieuwdste (nieuw woord??) naar of het dierlijk boed is of menselijk......

terorita schreef:amberS schreef:ik denk dat daar gwoon een misdrijf is gepleegd.. en het lijk meegenomen??
achter in de auto![]()
haha ja waarom niet ?alles kan tegenwoordig
nee ff zere neus, denk dat je je eigen de takkie wakkie zou schrikken,
als je s'morgens dood leuk de stal binnen komt lopen
en je een bloederige ravage aan treft
Quellian schreef:timokyana schreef:ben benieuwd wat er echt aan de hand is, maar het benieuwdste (nieuw woord??) naar of het dierlijk boed is of menselijk......
Ben ik ook heel benieuwd naar
Als het dierlijk bloed is geweest, dan zal het gewoon een misselijke grap zijn geweest.
Als het menselijk bloed is geweest, dan geloof ik dat ik er niet eens aan wil denken
Quellian schreef:Cheveyo schreef:Ben niet bang door dat geopperde paranormale hoor.
Als je het niet tegen mij hebt, Quellian, maar tegen MarleenUsar gebruik dan niet mijn post over onmogelijk daarvoor
Ik had het niet tegen marleen_usar, anders had ik jou niet gequote

liefheksje schreef:mensen serieus....dit is erg genoeg..of de TS moet niet serieus geweest zijn...dat zou ziekelijk zijn..maar ik ga ervan uit dat ze eerlijk is in wat gebeurd is...en t valt me wel op dat zij al lange tijd niet aan het woord geweest is..en wij dommeo nzin liggen uit te kramen!
liefheksje schreef:mensen serieus....dit is erg genoeg..of de TS moet niet serieus geweest zijn...dat zou ziekelijk zijn..maar ik ga ervan uit dat ze eerlijk is in wat gebeurd is...en t valt me wel op dat zij al lange tijd niet aan het woord geweest is..en wij dommeo nzin liggen uit te kramen!