Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
slimmerik schreef:Dank je wel voor je antwoord. Ik waardeer het dat je het goede in de mens wilt blijven zien. Toch het verhaal van vele kanten gehoord te hebben zet ik dus wel hele dikke vraagtekens bij de goede bedoelingen van deze stichting...
Joki schreef:Ik heb gezegd dat ik het werk om persoonlijke reden deed, nooit dat economisch gebonden was. Lees mijn profiel maar goed; ik heb genoeg paarden om te rijden, lees mijn overige reacties op bokt ook daar komen alleen deze paarden in voor. Dus ik zou zeggen ietsjes minder inlezen. Maar goed geloof vooral wat je zelf wilt geloven, ik weet dat in dat geval ernstig liegt!
Kafue schreef:Dit mens is een beetje nieuwschierig geloof ik.
Ja eigenlijk hetzelfde topic in een nieuw jasje. beetje van jezelf beetje van de friese paarden uit marrum.
ladypaard schreef:Kafue schreef:Dit mens is een beetje nieuwschierig geloof ik.
Ja eigenlijk hetzelfde topic in een nieuw jasje. beetje van jezelf beetje van de friese paarden uit marrum.
![]()
sorry lig hier bijna naast me stoel,
maar ik ontdek al, ik moet wat sneller doorlezen(die pagina's gaan wel snel zeg!)
Kafue schreef:Nee nee de bijna op hol geslagen en mishandelde en verdronken bokkers, ha ha ha doet het vast beter.
Komen jullie ons dan van het eilandje redden?
slimmerik schreef:Whaha, nou wordt ie mooi, ik word aangeklaagd voor smaad:
http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php?t ... c&start=50
Denken we dat hier de mods corrupt zijnOp Cavaletti is het nóg erger. Er zijn gewoon berichten verwijderd en mijn kerstwensen uit de posten ook..... Kijk allemaal even op pagina 3. Trouwens de TS daar had net zo'n openingspost als Joki hier maar die hebben ze ook maar even verwijderd. Geweldige komedie daar...
![]()
Cheveyo schreef:Als jij met stukken komt die het tegendeel bewijzen dan zal alles hier een stuk schelen denk ik Professor..
Ik vind het niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden, er wordt iets ontdekt nadat er mensen verder gaan kijken door een oproep die ze zien hier op Bokt. Er worden andere dingen gevonden dan verteld, die ook 'openbaar' zijn (kvk bijv.). Niet gek dat er een vage vlek overheen komt door samenwerking met personen die een bepaald verleden hebben.
Haal die vaagheid dan weg door dingen werkelijk recht te zetten zoals ze zijn, waarheid duurt het langst, welke dat ook moge zijn. Maar er zit iets of iemand krom, dat is een feit!