[GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Re: [GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:30

zo hehe alles doorgelezen. Wat een verhaal weer zeg jeetje

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:31

slimmerik schreef:
Dank je wel voor je antwoord. Ik waardeer het dat je het goede in de mens wilt blijven zien. Toch het verhaal van vele kanten gehoord te hebben zet ik dus wel hele dikke vraagtekens bij de goede bedoelingen van deze stichting...

Afbeelding

Ik heb ook absoluut dikke vraagtekens bij de gedachte deze stichting op te hebben gericht hoor..Ik ben alleen zo naief waarschijnlijk dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand misbruikt maakt van een mooi project als deze, over de rug van andere mensen en daar lijkt het uit de beweringen op diverse sites wel op..het blijven alleen nog vraagtekens, heb me te weinig verdiept en ga af op de dingen die ik met haar heb besproken en de vraagtekens die jij keurig in je lijstje had gezet, daar had je hele goede punten en dan nog de expensiongasten hier met hun verhaal..
Er wordt alleen zo ontzettend veel op internet verspreid, kijk naar de boer van de paarden uit Marrum, kijk naar de stal in Prisenbeek van een bokker hier, kijk naar de inbeslaggenomen paarden bij die andere stal(waar ik de naam ff zo niet van weet)..alllemaal discussies, waar ik ook aan deelneem en mn gedachtes en vraagtekens uit en sommige dingen zijn zo klaar als een klontje, maar vind het akltijd wat gevaarlijk dingen echt hardop te zeggen, zonder dat ik mij ergens in verdiept heb Lachen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 12:37

slimmerik schreef:
Ach Joki rijdt op paarden van de staleigenaresse. Ze is om zo te zeggen: "economisch gebonden". Tja en sommigen zijn daar dus héél gevoelig voor zoals Joki.....

economisch gebonden; het wordt hier steeds gezelliger. Sch heb mijn reputatie van arme student al waargemaakt (hmm waarom heb ik dan gerenomeerde en dure trainers Haha! ). Je hebt het onderste deel van mijn profiel een beetje erg vrij geinterpreteerd Slimmerik; in het onderste deel staan 3 paarden die ik rijdt, waarvan 1 van mijn zusje en 1 van mijn moeder en de laatste is van Daphne, waar de intentie bestond om mee te gaan crossen. De update is dat dat plan al een hele tijd van de baan is en ik zodra ik foto's heb mijn nieuwe bijrijdpaard erin zal knallen die weer van iemand anders is. Maar denk niet dat ik erg economisch gebonden ben met 2 paarden in mijn familie, die ik mee mag nemen naar al mijn clinics.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 13:51

Ach je draait maar meis......je verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger Ach gut

Afbeelding

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 15:05

Ik heb gezegd dat ik het werk om persoonlijke reden deed, nooit dat economisch gebonden was. Lees mijn profiel maar goed; ik heb genoeg paarden om te rijden, lees mijn overige reacties op bokt ook daar komen alleen deze paarden in voor. Dus ik zou zeggen ietsjes minder inlezen. Maar goed geloof vooral wat je zelf wilt geloven, ik weet dat in dat geval ernstig liegt!

medruze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:31

Ach Barb, zegt meer over haar dan over jou...

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:36

Joki schreef:
Ik heb gezegd dat ik het werk om persoonlijke reden deed, nooit dat economisch gebonden was. Lees mijn profiel maar goed; ik heb genoeg paarden om te rijden, lees mijn overige reacties op bokt ook daar komen alleen deze paarden in voor. Dus ik zou zeggen ietsjes minder inlezen. Maar goed geloof vooral wat je zelf wilt geloven, ik weet dat in dat geval ernstig liegt!

Ik geloof in ieder geval dat jij wel eerlijk bent anders zou je je niet blijven verdedigen.
En ik denk niet dat een paard in tubbergen handig is als je het westen woont en studeert.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:58

Wat ik me eigenlijk afvraag he, nu weer een nieuwe benamingen voor de stichting, of de oude opgeheven is, dus ook bij de KvK als opgeheven en uit laten schrijven, of gewoon de naam laten veranderen. Ik denk dat dat laatste niet zomaar kan nl. Zouden deze stichtingen op een zogenoemde 'grijze' lijst staan?
Joki, in mijn geval gaat het niet om jouw, maar puur om het feit dat er van mijn kant niets uitgaat naar alles wat ook maar met Daphne heeft te maken..en helaas hoort daar jouw vraag ook bij. Heeft niets met een tweede kans te maken, maar puur om het feit dat dit soort vraagtekens al jaren een rol spelen en er nog niets verbeterd is mijn inziens, maar gewoon de draad weer op dezelfde manier opgepakt wordt, maar dan onder een andere naam.
Gut, kan dat topic toch maar niet vinden, was die soms ook van jou? Gok ruim een jaar a 2 jaar terug, met eenzelfde soort vraag en of er animo voor zou zijn..het was niet daphne zelf die daarom vroeg, maar iemand namens haar. In dat topic kwam er ook het een en ander naar voren, net als hier..

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:52

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:57

Mens wat ben je goed, hihi, zoek me dus al die tijd rot naar dat topic, thanks, die bedoelde ik...hihi, grappig om mezelf terug te lezen, hoe voorzichtig ik ben met mn uitspraken en er wel vraagtekens bij zet. Ik kan me nog zo herinneren dat er via pb heel veel rondging daarover..nu dus nog steeds bezig met een site begrijp ik, duurt lang Knipoog

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:42

Dit mens is een beetje nieuwschierig geloof ik.
Ja eigenlijk hetzelfde topic in een nieuw jasje. beetje van jezelf beetje van de friese paarden uit marrum.

Ik snap hem nu helemaal niet meer. Zijn die paarden van marrum dan nu toevallig aangeboden of was het wel handig om de stichting weer onder de aandacht te brengen.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:11

Kafue schreef:
Ja eigenlijk hetzelfde topic in een nieuw jasje. beetje van jezelf beetje van de friese paarden uit marrum.

Party!! Haha! sorry lig hier bijna naast me stoel,

maar ik ontdek al, ik moet wat sneller doorlezen Haha! (die pagina's gaan wel snel zeg!)

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:09

ladypaard schreef:
Kafue schreef:

Party!! Haha! sorry lig hier bijna naast me stoel,

maar ik ontdek al, ik moet wat sneller doorlezen Haha! (die pagina's gaan wel snel zeg!)

Ja zeg wakker worden hoor we gaan hier wel in een razend tempo verder, in vliegende galop zeg maar met de hele stoet.......
Hopelijk komt voor de stichting het geld ook in zon razend tempo binnen.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:59

eehhh.......als jullie in razend tempo gaan, kijken jullie dan wel uit voor eventueel water??
anders moeten we weer een topic openen Haha!

(bijna verdronken bokkers zijn net optijd gered, de partij van de bokkers gaat het allemaal eerst uitzoeken, ook is er inmiddels een stichting , die de bijna op hol geslagen en verdronken bokkers wil opkopen... Tong uitsteken )

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:37

Nee nee de bijna op hol geslagen en mishandelde en verdronken bokkers, ha ha ha doet het vast beter.

Komen jullie ons dan van het eilandje redden?

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:53

Kafue schreef:
Nee nee de bijna op hol geslagen en mishandelde en verdronken bokkers, ha ha ha doet het vast beter.

Komen jullie ons dan van het eilandje redden?

daar gaan jullie je paarden toch niet voor in gevaar brengen zekers.
zullen zwembandjes gooien. Duivel

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 23:17

hmmmm, als ik zwembandjes kan vinden, en anders is er vast wel ergens een dubieuse stichting met zwembandjes, hahaha,
ik leen mn hengst er niet voor uit Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:49

Whaha, nou wordt ie mooi, ik word aangeklaagd voor smaad Haha! :

http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php?t ... c&start=50

Denken we dat hier de mods corrupt zijn Haha! Op Cavaletti is het nóg erger. Er zijn gewoon berichten verwijderd en mijn kerstwensen uit de posten ook..... Kijk allemaal even op pagina 3. Trouwens de TS daar had net zo'n openingspost als Joki hier maar die hebben ze ook maar even verwijderd. Geweldige komedie daar... Haha!

Afbeelding

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:50

nou je mag mijn oude zwemband wel hebben hoor, waar kan ik m naar toe sturen? Nagelbijten / Gniffelen

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:56

slimmerik schreef:
Whaha, nou wordt ie mooi, ik word aangeklaagd voor smaad Haha! :

http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php?t ... c&start=50

Denken we dat hier de mods corrupt zijn Haha! Op Cavaletti is het nóg erger. Er zijn gewoon berichten verwijderd en mijn kerstwensen uit de posten ook..... Kijk allemaal even op pagina 3. Trouwens de TS daar had net zo'n openingspost als Joki hier maar die hebben ze ook maar even verwijderd. Geweldige komedie daar... Haha!

ik was aan t lezen, maar ik snapte er al niks van, maar zie dat er berichten zijn verwijdert Sigaar dan wordt het een heel logisch verhaal, ahum,

ach en die aanklacht zullen ze toch zeker niet doen??

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:01

Ach welnee. Kun jij een post noemen waar ik die bouwinia ergens van beschuldig? Ze is gewoon een beetje doorgeschoten. Zal ook wel onder druk gezet zijn door die stal. Best wel jammer want als je zo de reacties leest is het een leuke meid en goed voor paarden maar gewoon super naïef door met zo'n stichting in zee te gaan.........

edit: ze zit nu trouwens mee te lezen zie ik. Hier heet ze medruze Haha!

Afbeelding

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:06

Sorry, maar ik vind de meeste hier zeer laf.
Wel de namen van mensen noemen.
Maar geen eigennamen.
Het liegen en bedriegen, het zwart maken het met smaad en laster doorgaan.
Bokt maakt zich met dit Topic belachelijk.
De Administrator laat dit doorgaan. Eigenlijk is die verantwoordelijk dat hier mensen zich verbergen en de namen van anderen openbaar maken, maar zich zelf niet openbaren.
Dit verbiedt normaal het Bokt team, maar laat dat hier doorgaan.
Dit vindt ik onbegrijpelijk.

Mensen zwart maken smaad en laster, is strafbaar.
En namen openbaarmaken op een forum is tegen de regels hier.

Wie van de mensen van Bokt laat dit eigenlijk doorgaan, die is eigenlijk ook strafbaar.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:11

Als jij met stukken komt die het tegendeel bewijzen dan zal alles hier een stuk schelen denk ik Professor..
Ik vind het niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden, er wordt iets ontdekt nadat er mensen verder gaan kijken door een oproep die ze zien hier op Bokt. Er worden andere dingen gevonden dan verteld, die ook 'openbaar' zijn (kvk bijv.). Niet gek dat er een vage vlek overheen komt door samenwerking met personen die een bepaald verleden hebben.
Haal die vaagheid dan weg door dingen werkelijk recht te zetten zoals ze zijn, waarheid duurt het langst, welke dat ook moge zijn. Maar er zit iets of iemand krom, dat is een feit!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:17

Ze kunnen alleen met smaad en laster gooien en kunnen helemaal niets weerleggen of hun goede bedoelingen met bewijzen staven.
De simpelste vragen worden niet beantwoord. Professor geef toch eens antwoord op onze vragen waar we mee zitten.

Ja een kat in het nauw dus.....

Afbeelding

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:19

Cheveyo schreef:
Als jij met stukken komt die het tegendeel bewijzen dan zal alles hier een stuk schelen denk ik Professor..
Ik vind het niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden, er wordt iets ontdekt nadat er mensen verder gaan kijken door een oproep die ze zien hier op Bokt. Er worden andere dingen gevonden dan verteld, die ook 'openbaar' zijn (kvk bijv.). Niet gek dat er een vage vlek overheen komt door samenwerking met personen die een bepaald verleden hebben.
Haal die vaagheid dan weg door dingen werkelijk recht te zetten zoals ze zijn, waarheid duurt het langst, welke dat ook moge zijn. Maar er zit iets of iemand krom, dat is een feit!

Allemaal bullshit, moet lezen, geen namen noemen, en niet dingen op een topic zetten die privé zijn waarbij sommige namen en achternamen, van bijna alle personen nog verkeerd geschreven zijn.

Maar dat mag niet volgens de regels namen openbaren, u gaat allemaal de fout in persoonlijk te worden.

En smaad en laster te bedrijven, mensen zwart te maken.

Zonder bewijzen.

Gewoon om mensen de goot in te trappen, namen noemen en zich zelf verbergen is laf, heel laf, en dat krijt ik nu ook het Boktteam aan, die gaan nu tegen hun eigen regels in.

Meer en verder ga ik hier niet meer op in.