Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikkiej_86 schreef:Nee huis van de boer van de paarden tussen Ried Firdgum Tzummarum
xXGRIETJEXx schreef:De boer woont in Tzumarrum toch??
Kijk ff op www.telefoongids.nl typ even Lootsma in en de plaats en alstu daar is het adres inclusief het telefoonnummer.
Niet dat we daar iets aan hebben (denk ik) maar goed.
Zodra mn dochtertje van bed is en mn vriend thuis is gaan we even bij de kudde kijken.
Cayenne schreef:Er is nergens gezegd dat ze worden opgehaald
Marigold schreef:waar staan de paarden nu dan eigenlijk?
weet iemand een straatnaam?
slimmerik schreef:Gelukkig worden ze afgevoerd: Ze staan tot hun knieën in de modder is vermeld....
Ddees schreef:Wie weet waar je de petitie kan tekenen?
xXGRIETJEXx schreef:Zou het helpen Slimmerik als we allemaal gaan mailen??
Don't think so!!
slimmerik schreef:xXGRIETJEXx schreef:Zou het helpen Slimmerik als we allemaal gaan mailen??
Don't think so!!
Helpt misschien toch meer dan met je handen in de zak op de dijk te gaan staan of hier op bokt de boer verrot te schelden.....
edit: je kunt de AID ook bellen..... is wel iets meer moed voor nodig als hier te klagen....
Woplala schreef:
AID en de DB doen echt géén flikkerHeb ze meerdere malen gebeld voor zwaar verwaarloosde pony's zijn nog NOOIT op komen dagen en heb nog NOOIT een telefoontje van ze terug gehad!!
We moeten zelf iets regelen, want ik heb geen vertrouwen in de zogenaamde DB en AID
xXGRIETJEXx schreef:Woplala schreef:
AID en de DB doen echt géén flikkerHeb ze meerdere malen gebeld voor zwaar verwaarloosde pony's zijn nog NOOIT op komen dagen en heb nog NOOIT een telefoontje van ze terug gehad!!
We moeten zelf iets regelen, want ik heb geen vertrouwen in de zogenaamde DB en AID
Inderdaad en ik denk er precies hetzelfde over.
Via PB weet ik dat Marigold nu onderweg is naar de Zeedijk.
Als het een beetje meezit ga ik straks ook nog even kijken, hoe en wat er aan de hand is.
Heb gehoord dat ze er nu druk bezig zijn met veewagens om de paarden er weg te halen.
xXGRIETJEXx schreef:Woplala schreef:
Inderdaad en ik denk er precies hetzelfde over.
Via PB weet ik dat Marigold nu onderweg is naar de Zeedijk.
Als het een beetje meezit ga ik straks ook nog even kijken, hoe en wat er aan de hand is.
Heb gehoord dat ze er nu druk bezig zijn met veewagens om de paarden er weg te halen.
Ik hoop dat de paarden die pino dood zullen trappen als ze in de stress rakenZij we ook mooi van hem af