Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:19

Djuukiej schreef:
Oh, dus als je 2 vp tóch gehaald had, dan was het de Jury? Nors opkijken
En ook om je zelf meteen te verdedigen over de topics die je geopent had over 'het mysterieuze boktpaard' door te zeggen dat het aan Kelly lag, dat zei 't wilde, vind ik eigelijk erg laag van Shanna. (Ook al zou 't zo zijn, je wilde het zelf!)
Blijf er toch nog steeds bij dat Shanna, om het kort te zeggen, om complimentjes vraagt. En als ze die niet krijgt dan gedraagt ze zich als slachtoffer. Lips are sealed

Laura, ik ben het met je eens Ja
Hierbij zullen, jij/we wel kritiek op krijgen. Maar, kom op, blijf wel even realistisch, want nu opeens is het niet allemaal zo erg meer als een wp heeft behaald. Kijk, is altijd leuk, maar daarvoor toen ze te horen kreeg dat ze vp had dan was alles weer negatief,blablabla...

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:21

Djuukiej schreef:
Oh, dus als je 2 vp tóch gehaald had, dan was het de Jury? Nors opkijken

Ik bedoel dat ze het voor zichzelf wil overdenken... Dat is toch niet raar?
Dit bedoel ik sowieso hoor, bij de 'oude' en bij de 'nieuwe' punten van haar.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:29

Mensen kappen! Shan weet ondertussen wel wat jullie erover denken! Jullie hebben al zovaak jullie mening hier neer gezet dat ze het ondertussen kan dromen! Het is genoeg geweest zo! Ga je lekker bezig houden met je eigen zaakjes want waarschijnlijk valt daar ook nog wel wat aan te sjorren!

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:30

sologirl schreef:
Mensen kappen! Shan weet ondertussen wel wat jullie erover denken! Jullie hebben al zovaak jullie mening hier neer gezet dat ze het ondertussen kan dromen! Het is genoeg geweest zo! Ga je lekker bezig houden met je eigen zaakjes want waarschijnlijk valt daar ook nog wel wat aan te sjorren!

Ja Jullie horen het! Haha!

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:32

Mijn bedenking bij dit hele topic is dat Shanna haar bekendheid op bokt zelf gezocht en gewild heeft door met grote regelmaat topics te openen en foto's te plaatsen. Niks mis mee, maar dan moet ze daar ook voor uit durven komen als de reacties eens niet zo positief zijn. Het gaat namelijk niet zo dat je altijd de pluimen op je hoed kan steken, maar als de reacties iets minder zijn, kan je niet plots gaan roepen dat je daar geen zin meer in hebt. Ze heeft het een beetje op zichzelf afgeroepen door haar topics hieraan voorafgaand denk ik...

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:35

sologirl schreef:

Oh, en gaan we het weer betrekken om Shanna's rijden? Ja, ik vind Shanna's prestatie's ook hardstikke knap. Maar daar heb ik het niet over.
En wat je zelf zegt, inderdaad ik heb ook nog zelf wat te 'sjorren' aan m'n eige zaakjes, ik hoop jij ook want anders zit er toch ergens iets niet goed Lips are sealed

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:37

Kaatie schreef:
Mijn bedenking bij dit hele topic is dat Shanna haar bekendheid op bokt zelf gezocht en gewild heeft door met grote regelmaat topics te openen en foto's te plaatsen. Niks mis mee, maar dan moet ze daar ook voor uit durven komen als de reacties eens niet zo positief zijn. Het gaat namelijk niet zo dat je altijd de pluimen op je hoed kan steken, maar als de reacties iets minder zijn, kan je niet plots gaan roepen dat je daar geen zin meer in hebt. Ze heeft het een beetje op zichzelf afgeroepen door haar topics hieraan voorafgaand denk ik...

Dat vind ik dus ook precies.

Citaat:
maar als de reacties iets minder zijn, kan je niet plots gaan roepen dat je daar geen zin meer in hebt.

En dat bedoel ik met 'slachtoffer spelen'.

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:37

Shanna, hoewel het in mijn vorige post misschien niet zo lijkt, hoop ik dat je ondanks het wat tegenvallende resultaat toch plezier hebt gehad aan je avontuur met Taco. Ik had het erg fijn voor je gevonden als je dat winspunt met hem binnen kon slepen. In ieder geval ben je een ervaring rijker en wie weet scheer je met je volgende paarden weer hoge toppen Lachen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:38

Alhoewel ik respect heb van het rijden/rijstijl van Shanna voeg ik me toe bij Laura en Kaatie.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:40

Ik heb zelf zat te doen maar om shanna elke keer in dit topic tien keren af te vallen en steeds door dezelfde personen is ook niet leuk meer.. En heb ik in dat bericht iets gezegd over het rijden van shanna? Stond volgens mij niet in dat bericht hoor!

San_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:41

Als het allemaal complimentjes waren geweest mocht dit topic doorgaan tot 500 blz. Haha!

Ik ben het met Djuukiej en SaskiaKur eens, kom op Shanna! Ik vind je heel goed rijden, maar wees een beetje sportief.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:42

tijgernootje schreef:
Als het allemaal complimentjes waren geweest mocht dit topic doorgaan tot 500 blz. Haha!

Ik ben het met Djuukiej en SaskiaKur eens, kom op Shanna! Ik vind je heel goed rijden, maar wees een beetje sportief.

AH, dat woord was ik steeds aan het zoeken ; Sportief Ja

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:46

daantjuhhh schreef:
Als je verder kijkt had ze niet daadwerkelijk de coupons alleen cijfers over de mail geloof ik..
En daarbij is het laat... (ik heb veel ergere dingen over het hoofd gezien hoor)

Tja, dan is het waarschijnlijk een 'slip of the laptop' geweest onder invloed van het late uur.
Maar jongens (meiden) zeur nu niet zo over Shanna's topics.
Bokt is een openbaar medium en iedereen kan net zoveel topics plaatsen als hij/zij wil.
Of het nu Anky v. G uit Erp zou zijn, Shanna A. uit Silvolde of Penny Nietindekrul uit Boterkaaseneierenga, ieders goed recht en niemand die je verplicht zo'n topic te lezen, laatstaan er op te reageren.
Als iemand blij met en trots op paard en prestaties is en dat graag met anderen wil delen...... prima toch!

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:51

Pipo schreef:
margareth schreef:
Weet je wat ik niet snap?
(jaja)
Waarom wil je zo graag 2x Z gerede hebben (met wins)
om een groen paard te kunnen starte in het L1
Ik zelf rij ook weer een groen paard.Deze start ik nu in het L1,(heb meerdere paarden naar Z gerede)
Het gaat super !!!!!!maar had erg graag de ervaring vh B willen hebben voor me paardje.... Ach gut
Want ik mis zijn ervaaring(de jury's verwachten onderhand een paard in de L1 die wel wat kent).

Nouja,( het is niet aanvallend bedoeld)

(mocht er een typ fout in staan dan sorry (dyslexie) )

groetjes ,

1 keer M1 is toch voldoende om gelijk in het L te starten?

sorry ik snap je vraag niet Bloos

maar als ik denk wat je bedoel :
Moet je na 2x Z dressuur gereden te hebben (met wins)VERPLICHT in de L1 starte
Wel erg jammer dat het moet maarja regels zijn regels,

groetjes

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:01

mensen mensen mensen.
ze heeft nu toch al een paar keer gereageerd?
dat wouden jullie toch?dat ze ging reageren?
nou jullie blij,zij blij allemaal blij en nu gaan we weer verder met zaken die wel belangerijk zijn. Haha!

waar maken jullie je allemaal druk om?maar ja dat heb ik al vaker gevraagt in dit topic Tong uitsteken

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:04

Misschien moet iedereen eens ophouden voor Shanna te antwoorden.
Shanna lijkt me oud en mondig genoeg om haar eigen discussies te voeren. Lachen

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:18

idje schreef:
Of het nu Anky v. G uit Erp zou zijn, Shanna A. uit Silvolde of Penny Nietindekrul uit Boterkaaseneierenga, ieders goed recht en niemand die je verplicht zo'n topic te lezen, laatstaan er op te reageren.
Als iemand blij met en trots op paard en prestaties is en dat graag met anderen wil delen...... prima toch!

Daar heb ik het niet over. Ik heb het over Shanna's gedrag.
Maar die weet ze nu wel. Ja

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:44

Kaatie schreef:

Dit bedoelde ik dus eigenlijk precies zo,in mijn vorige reactie in dit topic! Lachen
Dus ben het er idd mee eens wat Kaatie zegt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:06

Djuukiej schreef:
Blijf er toch nog steeds bij dat Shanna, om het kort te zeggen, om complimentjes vraagt. En als ze die niet krijgt dan gedraagt ze zich als slachtoffer. Lips are sealed

Wat een giga onzin!
Shanna rijdt toevallig goed, krijgt toevallig leuke knollen onder dr kont, en dan vraagt ze om aandacht? kennelijk verdient ze die aandacht, anders zou ze het niet krijgen, en ze vraagt al helemaal nergens om.

Tja, en dan valt het een keer tegen, kan iedereen gebeuren. Ik vind shanna helemaal niet negatief. Ok, ze haalde niet het resultaat wat ze had gehoopt, maar ze heeft wel lol gehad, en volgens mij moet paardrijden nog steeds leuk zijn, anders kan je beter gaan dammen.

Shanna had waarschijnlijk gehoopt dat het wat anders zou gaan dan het gegaan is, en dat is niet zo. Jammer... Tis nog steeds een mens (en Taco een paard Tong uitsteken) die beide hun dag niet kunnen hebben.

het elle lange topic over het mysterieuze paard was in mijn ogen niet meer dan geinen, mag dat niet meer? Zo niet, kunnen we gelijk heel de huiskamer (en de helft van bokt) sluiten

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:14

OMG Nagelbijten / Gniffelen

Wat banketstaaf jullie veel onzin..

En wat een onnodige discussie, gaap, word nu al moe als ik erover nadenk!

Wat jammer van je punten, kan gebeuren toch?!

Volgende keer beter..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:29

Dus je moet angstvallig voorkomen dat je te veel fototopics enz plaatst zodat je niet bekend word?

Ik dacht dat bokt een forum was waar je je ei kwijt kon, je foto's en je verhalen over paarden! Lachen Maar schijnbaar moet je nu heel erg gaan opletten want als je bekend word.... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:31

Ik vind dit ook wel een béétje een zinloze discussie..
Laat iedereen gewoon in zijn waarde Scheve mond

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:32

Nou ja, hoge bomen vangen veel wind, zo ook Shanna16. Misschien heeft ze nu wat geleerd wat betreft topics openen. Het werkt idd net als in de media als je aandacht wil dan krijg je het ook, maakt niet uit op welke manier.

pimpeloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:35

pharagirlke schreef:
Dus je moet angstvallig voorkomen dat je te veel fototopics enz plaatst zodat je niet bekend word?

Ik dacht dat bokt een forum was waar je je ei kwijt kon, je foto's en je verhalen over paarden! Lachen Maar schijnbaar moet je nu heel erg gaan opletten want als je bekend word.... Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat het mensen hier vooral op de manier WAAROM gaat. Al die poeha erom heen was gewoon erg overdreven en buitengewoon irritant als je topic nummer zoveel erover tegenkomt Knipoog Dat ze goed kan rijden geloof ik meteen, maar wees dan een beetje meer coulant, dan was het ook heel anders overgekomen wanneer het een keer niet lukt Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:37

en wie heeft je gedwongen om het topic te lezen en er in te reageren? Om je er in mee te laten slepen?

Dát is een vrije keuze, en aan die keuze kan Shanna niets veranderen! Zij geeft de bokkers nog 1 optie meer (ze hebben er meer als genoeg, er is op bokt zeker geen tekort aan topics (en dus opties) op bokt lijkt me Clown ) en het is aan hun om voor die optie te kiezen of voor een andere, vind je het aanstellerij? Dan negeer je haar gewoon samen met haar topics!

Laat haar op zijn minst in haar waarde. Zij laat jullie ook in je waarde. Daar heeft elk persoon recht op, of hij of zij nu een penny is, iemand die slecht rijd, iemand die goed rijd, iemand die zich aanstelt of iemand rebels is! Niemand heeft het recht om een ander niet in zijn of haar waarde te laten.

Doe een ander niet aan wat je zelf niet zou willen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-10-06 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt