Ruin wordt merrie...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

claire_star

Re: Ruin wordt merrie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:48

Hey Les,

Hoe gaat t nu verder?? Ben je vrijdag aan het werk?? Ik ben er vanaf 9... Ik stuur je mocht je online komen de link nog even en anders via de mail.

xx

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:39

Zo, heb eindelijk het toppic helemaal gelezen!!
Ik vind het supergaaf dat alle bokkers hier je zo steunen, dat mag ook wel eens gezegd worden. Iedereen leeft zo met jou en Fjal mee!!!

Verder vind ik het super wat je gedaan hebt. Jammer dat hij nog een keer moest worden opengemaakt, maar daar komt hij vast ook helemaal doorheen.
Ik wens je heel veel sterkte, succes en Beterschap, groetjes Esther..

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:29

pff, hele topic doorgelezen.. echt vreselijk zeg! Hoe gaat het nu met Fjal? Heeeel veel sterkte en beterschap!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 00:04

Nado schreef:
Ik moet misschien nog op de Uithof zijn komende week, mocht dat zo zijn dan neem ik wel weer een zak winterwortels mee Knipoog

En, ik zag geen stukjes wortel liggen, je bent of niet langs geweest of fjal heeft een nieuwe hobby (stofzuigen hihi)

Fairie , bedankt dat het topic weer terug is, harstikke fijn.....Begon al aan mezelf te twijfelen of ik nou aan het zeuren was........Maar gelukkig zagen meer bokkers de "lol" er niet van in !

Jeskim schreef:
Zo, heb eindelijk het toppic helemaal gelezen!!
Ik vind het supergaaf dat alle bokkers hier je zo steunen, dat mag ook wel eens gezegd worden. Iedereen leeft zo met jou en Fjal mee!!!..

Inderdaad ! Ben hier ook super blij mee........op een paar lieve mensen na, zijn er vooral mensen in mijn omgeving die uberhaupt niet snappen waarom ik zoveel geld in een dier stop (@#$@#$*)..Om hier dus van zulke lieve reacties te krijgen, en voel ik me oprecht gesteund door!

claire_star schreef:
Hey Les,
Hoe gaat t nu verder?? Ben je vrijdag aan het werk?? Ik ben er vanaf 9... Ik stuur je mocht je online komen de link nog even en anders via de mail.
xx

Helaas ook ik op het werk, ook vanaf 9, hopelijk tot vijf.....

Nou............Eigenlijk was de bedoeling dat hij toch wel rond deze tijd naar huis mocht komen, maar helaas...........De wond is weer onrustig geworden, en ze willen hem daar toch nog "even" ( relatief begrip) houden om de wond te kunnen spoelen. Heb ook al gezegd , liever een week te lang daar, dan een dag te vroeg naar huis.......... Want als ik straks weer met een paardje thuis zit met een pussende wond, wordt niemand daar beter van........ Maar dat dit tijd kost is duidelijk, en die gun ik hem ook ! Hoop alleen zo dat de holte achter de wond zich nu kan vullen met gezond weefsel, en hij nu echt kan gaan herstellen !

Na dit nieuws, toch nog even iets leuks..... Want ik rijd dat stuk naar utrecht niet voor niets zo vaak mogelijk op en neer........... Fjal geniet van mijn aandacht........ ( denk ik zo Knipoog )

http://www.youtube.com/watch?v=GdiynqwbgSw ( hmmm filmpje deed het net wel ! zo misschien weer ?)

En deze : Om te smelten toch !
http://www.youtube.com/watch?v=5IXYl4UDxA4

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:08

Ene kant jammer dat je paardje niet naar huis kon, maar zoals je zegt beter een week langer dan 1 dag te vroeg!! Heel veel sterkte weer verder en wat zagen je filmpjes eruit om weg te smelten. Je zou niet zeggen dat hij geopereerd is.

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:24

o, wat is hij blij met al die aandacht!!! Knipoog
Hij lijkt goed te spreken en heel allert! Een goed teken lijkt me! Ja
Hij is daar duidelijk in goede handen.

Sterkte verder!!

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:26

ach wat een scheet van een paardje zeg Ach gut

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 00:31

Hij is inderdaad erg alert....Alleen is dat soms verradelijk, want dat was hij ook met zijn enorme kankergezwel.......Toen heb ik dat arme dier gewoon nog gereden.... ( voor de duidelijkheid was dit nog niet duidelijk en hij gaf NIETS aan, het vermoeden is alleen zeer sterk dat er toen al iets zat, want anders was het binnen een wel hele korte tijd tot zo'n iets gegroeit) . Zelfs in utrecht bij aankomst de allereerste keer zei men al....nou hij staat er rustig en opgewekt bij....er zal wel niets echt iets urgents zijn......Totdat uiteindelijk dat gezwel er uit kwam...niet zo gek dat niemand zoiets had verwacht.... Laten we hopen dat hij nu gewoon wel goed in zijn vel zit, en het echt een kwestie van revalideren is Lachen!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 01:17

ik heb er even over gedaan en heb het hele topic doorgelezen Knipoog dit was het ook zeker waard! heb de foto's bekeken en vind het echt knap van je paardje dat hij niks heeft laten weten.. Wow! ik ben trots op je dat je dit hebt laten doen bij je paardje Haha! Hij mag wel blij zijn met een eigenaar als jou Knipoog zoals al eerder is gezegd hier in dit topic zijn er genoeg mensen die zeggen, laten we maar inslapen we kopen wel een gezonde nieuwe. Jij hebt doorgezet (doe je nogsteeds Knipoog ) met een hoop goede steun van de bokkers zal ook ik je hierin steunen! vind het echt geweldig! Lachen filmpjes zien er erg leuk uit Haha! hij ziet er goed uit al zeg ik dat zonder dat ik hem eerst had gezien. als je gewoon zo zou vragen of er iets aan hem te merken was zou ik dat niet zeggen.
Ik wens je nog erg veel sterkte en hopen natuurlijk dat het helemaal goed komt en dat dit super paardje snel weer bij zijn superzorgzame en verantwoordelijke baasje mag zijn Haha!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 01:56

Wat ziet hij er goed uit

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:19

Zak winterwortels is aangeschaft Knipoog Ik denk dat ik morgen een half uurtje over heb, dus die mag Fjal hebben Ja

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 10:10

Ik hoop dat hij tijdens zijn extra tijd op de kliniek nu echt goed kan herstellen. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het echt super wat je voor je beesie over hebt. Wat leuk om hem te zien op de filmpjes! Hij ziet er goed uit. Succes en sterkte!

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 11:58

he, Les, dat is het verradelijke vaak bij ijslanders. Ze geven vaak amper de pijn aan, ook al hebben ze die wel! Verwijt jezelf dus helemaal niets!
Een fysiotherapeute waar ik regelmatig kom met mijn ijslander zei ook al dat wanneer een ijslander alleen zijn oor beweegt bij pijn, je van een KWPN-er allang een trap gehad zou hebben.
Ik bedoel maar....

Hopelijk smaken de wortels! Vingers aflikken

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 15:06

Skes, dat deden ze zeker Haha!

Lesley, ik vind hem er zooooooooo veel beter uitzien dan de vorige keer. Hij was alert, veel wakkerder en vrolijker. Ook is hij lekker wat aangekomen weer bij jou, al met al heel fijn om te zien dat hij zich zoveel beter voelt Ja

En dan nu voor het bewijs *LOL*

Hé! Een wortel !
Afbeelding

Wat zal ik eens gaan doen met die wortel ?
Afbeelding

Vingers aflikken
Afbeelding

Nu al op ? Stofzuigen dan maar Haha!
Afbeelding

Heb je alles, Fjal ?
Afbeelding

Wat zie je daar ?
Afbeelding

Fjal's uitzicht:
Afbeelding

Knappe poonie
Afbeelding

oortje
Afbeelding

Fjal, je haar danst!
Afbeelding

Nou, Les, hij heeft genoten van de wortels en de knuffels. Morgen mag jij weer Ja

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:22

wat heerlijk dat hij daar ook naar buiten mag!!
hij ziet er echt goed uit hoor!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:44

Heb het hele topic doorgelezen..Wat en verhaal zeg!!
Heb echt enorm respect voor je wat je voor je paardje doet!!
Fijn dat die buiten kan genieten en dat het beter met hem gaat!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:18

Wat geweldig dat het nu beter met hem gaat! Ook super filmpjes. Leuk om hem zo zien te genieten van jouw krabbelkunsten Clown
Groetjes, mij

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 01:21

Heeeee te gek joh ! Harstikke tof die foto's ! Heel lief van je Lachen Blij dat hij vandaag ook weer extra aandacht heeft gekregen, ik draai al heel de week belachelijk veel uren op het werk.
Wat eet hij vies he....hihi....zijn appels gaan ook zo lekker soppend naar binnen Vork
Je had hem alleen wel eerst ff mogen poetsen zeg voor de foto ! Al dat zaagsel !
Hij is inderdaad lekker bij gekomen he, je wil ook niet weten wat hij thuis te eten heeft gekregen Haha! Volop voer, lekkere dingetjes Lachen Hij staat/stond/gaat weer staan..... bij vrienden, omdat ik hem thuis niet op het erf bij de andere durf te zetten, hij is nog te kwetsbaar. Die weten wel hoe je een paard dik(ker) krijgt Vingers aflikken

Ja hij kan heerlijk naar buiten overdag, 's avonds gaat hij naar binnen toe. Vandaag belde er nog een co assistent, die vertelde dat hij zich wel thuis voelt , heeft zijn eigen weitje and so on . Ze zou het niet erg vinden als hij bleef, heeft ze mooi pech hihi.

Er zijn van de week weer drains in gegaan, maar inmiddels ook weer eruit... wat ik begreep is dat ze er nu tijdelijke drains in doen, om echt even eruit te laten komen wat er uit moet, en doorspoelen. Hij laat dit allemaal zo super braaf toe....... Ben zo trost op dit geweldige mannetje Lachen

Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes, geeft me een goed gevoel ! En wordt er stiekum ook weer optimistischer van ! Niet dat ik dat niet meer ben, maar soms is het wel even zwaar. Thanks bokkers Bloos
Laatst bijgewerkt door Les_Fjal op 06-01-07 01:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 01:25

Hee les!

Leuke filmpjes en die onderste is echt lief!
leuke foto's!
hopen dat die weer snel naar huis mag!

Groetjes Lisanne

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 01:28

geweldig die foto`s fijn dat hij zo super vooruitgaat
dikke knuffel voor hem

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 12:55

Fijn dat je wat aan onze berichtjes hebt. Ik denk dat ik wel namens iedereen hier kan spreken dat we ook echt met jou en Fjal meeleven.

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 13:20

nou en of! Ja Ach gut

soraja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:11

hee les
leuke filmpjes vooral die laatste zo schattig
en diej foto'segt leuk haha ik dacht dat het sneeuw was op zijn rug maar het was zaagsel
veel sterkte verder en hoopen dat hij snel naar huis mag
xx carolien en eenhele dikke knuffel voor fjal

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:22

Als ik alles zo lees, is het wel een hele lange weg te gaan. Knap van je dat je het aan kan en het voor hem over hebt. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zo zouden handelen als jij hebt gedaan (en doet). Ja

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 06:21

Moderatoropmerking:
Aangezien er nog maar weinig medische info voorbij komt en er meer gezellig met elkaar gekletst wordt, verplaats ik dit topic toch weer naar de huiskamer...