Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nado schreef:Ik moet misschien nog op de Uithof zijn komende week, mocht dat zo zijn dan neem ik wel weer een zak winterwortels mee
Jeskim schreef:Zo, heb eindelijk het toppic helemaal gelezen!!
Ik vind het supergaaf dat alle bokkers hier je zo steunen, dat mag ook wel eens gezegd worden. Iedereen leeft zo met jou en Fjal mee!!!..
claire_star schreef:Hey Les,
Hoe gaat t nu verder?? Ben je vrijdag aan het werk?? Ik ben er vanaf 9... Ik stuur je mocht je online komen de link nog even en anders via de mail.
xx
)
!
dit was het ook zeker waard! heb de foto's bekeken en vind het echt knap van je paardje dat hij niks heeft laten weten..
ik ben trots op je dat je dit hebt laten doen bij je paardje
Hij mag wel blij zijn met een eigenaar als jou
zoals al eerder is gezegd hier in dit topic zijn er genoeg mensen die zeggen, laten we maar inslapen we kopen wel een gezonde nieuwe. Jij hebt doorgezet (doe je nogsteeds
) met een hoop goede steun van de bokkers zal ook ik je hierin steunen! vind het echt geweldig!
filmpjes zien er erg leuk uit
hij ziet er goed uit al zeg ik dat zonder dat ik hem eerst had gezien. als je gewoon zo zou vragen of er iets aan hem te merken was zou ik dat niet zeggen.
Ik denk dat ik morgen een half uurtje over heb, dus die mag Fjal hebben

Blij dat hij vandaag ook weer extra aandacht heeft gekregen, ik draai al heel de week belachelijk veel uren op het werk.
Volop voer, lekkere dingetjes
Hij staat/stond/gaat weer staan..... bij vrienden, omdat ik hem thuis niet op het erf bij de andere durf te zetten, hij is nog te kwetsbaar. Die weten wel hoe je een paard dik(ker) krijgt