Ik wou hem vandaag gaan kopen en ik zou nog 7 euro terug krijgen van een vriendin van mij dus dan zou ik geen geld mee hoeven te nemen. Wat denkt vergeet ze het geld hoop dat ze er morgen nog zijn. Anders...
ik had ook even gekeken voor die dekjes, maar die gaan dus niet passe onder een dressuurzadel. best jammer aangezien ik die blauwe kleur wel redelijk mooi vond. alleen jammer dat die lusse aan de binnekant zitten
Ben ik net even wezen kijken bij kruidvat, geen dekjes te bekennen! wel caps en poetssetjes maar dus geen dekjes...
ik zo vragen aan zo'n medewerkster, tja, we hebben ze niet binnen gekregen, en ook niet in het andere filliaal in zutphen, of de rest van het land ze binnenheeft gekregen, weet ik ook niet,...
maar nu hoor ik van sommigen dat ze wel in andere fillialen waren?! dus dan zullen ze ook wel niet meer hier in zutphen komen...
wel jammer, voor zo weinig geld, is altijd handig extra dekje...
sommige plaatsen hier in friesland hebben ze wel gekregen. Maar het filiaal hier in de buurt bij mij weer niet. Ze konden vandaag nog komen zei de verkoopster maar ook aan het einde van de week. Heel erg jammer. Nou ja ik ga van de week nog wel een keer langs om te kijken
ik heb vandaag een poetsset gehaald. Dekjes hadden ze niet gehad bij ons in de buurt. Morgen nog maar even stad verder op kijken, moet toch spullen halen voor me kamer.
En hier nog een gelukkige bokker met een poetssetje IK heb het gekocht zodat ik toch borstels op stal heb liggen als ik mijn andere borstels eens een wasbeurt geef. Dan hoeft het niet zo snel weer terug te zijn. Dekjes hadden ze hier wel, maar ze passen denk ik niet onder een dressuurzadel.