roosbananas schreef:ben aan het denken om het coco uitrijdeken van HH aan te schaffen , denken jullie dat het zou passen bij de wolf ?

Do I need to say more...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
roosbananas schreef:ben aan het denken om het coco uitrijdeken van HH aan te schaffen , denken jullie dat het zou passen bij de wolf ?

astridastrid schreef:roosbananas schreef:ben aan het denken om het coco uitrijdeken van HH aan te schaffen , denken jullie dat het zou passen bij de wolf ?
Do I need to say more...
, echt super mooi is dit (super)set(je) !!!
zilverster schreef:Iid astridastrid! Geweldig setje!
BailyKarlos, Ik heb al het ice dekje. Denk dat het idd het Ocean halster wordt

) 
BailyKarlos schreef:Goedzo!! Helemaal mee eens![]()
![]()
![]()
Tja, straks is het niet meer te krijgen...BailyKarlos schreef:Ik moet zeggen dat ik weer stout ben geweest.
Heb het rosa halster toch maar gekochtTja, straks is het niet meer te krijgen...
Mooi van zijn zelf verdiende prijzengeld gekocht!

astridastrid schreef:roosbananas schreef:ben aan het denken om het coco uitrijdeken van HH aan te schaffen , denken jullie dat het zou passen bij de wolf ?
Do I need to say more...
BailyKarlos schreef:Ik moet zeggen dat ik weer stout ben geweest.
Heb het rosa halster toch maar gekochtTja, straks is het niet meer te krijgen...
Mooi van zijn zelf verdiende prijzengeld gekocht!
sidneylover schreef:Ik heb het coral setje ook pas gekocht vind hem erg mooi. Ik moet mezelf echt inhouden want ik heb nu 19 dekjes en heel veel bandages
schaam schaam.

BailyKarlos schreef:sidneylover schreef:Ik heb het coral setje ook pas gekocht vind hem erg mooi. Ik moet mezelf echt inhouden want ik heb nu 19 dekjes en heel veel bandages
Nou dan mag je nog even door sparen, want ik heb 30 dekkiesschaam schaam.
Maja ik heb 2 paarden en een verzorgpaard.
"ja maar ik heb 3 paarden...."