Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joyceee schreef:Ik wil graag erg veel namen met 'red' erin.. Zoals Red hot chilli pepper, Red ruby diamond en Red Devlin.
Iemand nog meer van zulke namen? Je zou me er erg mee helpen
bonitobol schreef:Ik zoek een schattige ondeugende naam voor een shetruintje ...
laina schreef:hallo,
Ik zoek een merrienaam met de C tis voor volgend jaar (kwpn hé)
Hengstennaam heb ik al gevonden : Cilvano![]()
![]()
Ik hoop dat julie mij er mooie kunnen geven![]()
Groetjes Stephanie
rivarachella schreef:hey,
Op de dartmoors waar ik rijd , krijgen ze over 3 weken een veulentje.
Vorig jaar heten de veulens : Aprill , Jill en Dunhill.
Ja , 'ill' op het einde
Dit jaar vonden wij Senna mooi , maar we hebben nog meer namen nodig , die eindigen op NA (lieft een hengsten naam.)
Als je andere namen weet die rijmen ( niet job,bob enzo , met lange en korte klanken.
Je helpt ons er heel erg mee![]()
Dankje
dinova schreef:hay ik heb straks nog een shetlandertje erbij voor mijn tweespan nou zoek ik een leuke naam voor hem het is een hengst je
Mijn ene pony heet dino en moet er wel een beetje bij passen haha we hadden hier al saurus hihihihi kunnen jullie mij helpen:D
moet niet te lang zijn
dit is DINO
dit is mijn nieuwe pony
saampjes
Gilraen schreef:Ik wil een leuke wedstrijd naam...merrie, 5-jaar, Calvados*Florestan I, vos, doorlopende bles en foto's in mijn profiel...het moet echt iets apparts zijn:D Ze heet officieel Ivana.
Bijouloveres schreef:Wie weet een paar leuke namen met een K? (België) We weten nog niet welk geslacht, dus wat namen van de twee zou leuk zijn. Alvast bedankt!!
laina schreef:hallo,
Ik zoek een merrienaam met de C tis voor volgend jaar (kwpn hé )
Hengstennaam heb ik al gevonden : Cilvano
Ik hoop dat julie mij er mooie kunnen geven
Groetjes Stephanie
Renee91 schreef:zwart bonte paint ( weinig wit) ruin.. amerikaans gefokt ( hoeft geen amerikaanse naam te zijn). VInd het leuk als er een betekenis achter zit.
BlazingBoots schreef:Renee91 schreef:zwart bonte paint ( weinig wit) ruin.. amerikaans gefokt ( hoeft geen amerikaanse naam te zijn). VInd het leuk als er een betekenis achter zit.
(Ik ben van de amerikaanse namen...)
Heeft hij papieren trouwens? daar kan ik meer mee...
-Painted Black
-Lost most spots (omdattie weinig wit heeft..roepnaam Spot)
-Dressed to Impress (alsof ie een smoking aan heeft zeg maar..)
-Black Velvet
-Mostly Black
-Slightly Painted
-BlackBooster!
Sommigen zijn wat ver gezocht misschien maar het is gewoon makkelijker als ik iets van zijn ouders weet.
Groetjes Angela