Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Otje_Elliot schreef:Ze waren toch al een keer op berensteyn geweest, een paar weken voordat ze in september in nootdorp kwamen ... klopt dit of heb ik dit verkeerd gelezen?
*gaat vanaf vanavond weer met zadel naar huis!*
chocky schreef:In de nacht van dinsdag op woensdag hebben zadeldieven proberen in te breken op manege Hallinxveld en bij stal Alberts (dat is ernaast) in Hilversum. Gelukkig is er niets meegenomen; bij stal hallinxveld ging een alarm af en bij stal Alberts zijn alleen kasten opgebroken.
Oppassen dus!!!!![]()
![]()
WildWings schreef:chocky schreef:In de nacht van dinsdag op woensdag hebben zadeldieven proberen in te breken op manege Hallinxveld en bij stal Alberts (dat is ernaast) in Hilversum. Gelukkig is er niets meegenomen; bij stal hallinxveld ging een alarm af en bij stal Alberts zijn alleen kasten opgebroken.
Oppassen dus!!!!![]()
![]()
Bron?
astridastrid schreef:Op de nacht van 24-25 Februari zijn er zadels gestolen bij Klaas Wassenaar aan de Leeweg in Noordwijkerhout... Details heb ik er niet van, wel weet ik dat ze daar een onwijs enge Rottweiler hebben, dus hoe ze dat weer voor elkaar hebben gekregen? Overigens ook hier alleen de duurdere merken zadels. De zadels welke dicht bij het huis opgeborgen waren, zijn niet meegenomen. Wellicht zijn ze door het weiland gekomen.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze overal zo de weg weten (in het donker)...
Beber schreef:Dus van Vrijdag op zaterdagnacht? Zijn ze zeker van hun geloof af.
En ook kruiwagens gebruikt? Ben ook benieuwd naar die hond, waar was ie?
candorlover schreef:volgens mij is het niet duidelijk om hoeveel zadels het gaat ik geloof niet dat het er echt achterlijk veel waren..