Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gouda schreef:Waren die zadels enzo van Imperial Riding of heb ik dat verkeerd begrepen? Wel gaaf hoor allemaal nieuwe halsters, zadels en dekjes. De paarden zagen er ook super verzorgd uit en met die nieuwe spullen denk ik helemaal.
Carolinef schreef:Hardstikke mooi, iets wat heel naar begon voor Wil is uiteindelijk toch helemaal goed gekomen.
snap alleen de link tussen Stef en t Verhaal niet, ik bedoel je zag Stef even in t begin iets vertellen maar heel Stef heb ik in het hele verhaal niet meer gezien.
Niet persoonlijk naar naar Stef bedoeld hoor maar hadden ze jou, melanie daar niet beter voor kunnen vragen?
Je had dan zeker iets meer kunnen toelichten over t hoe en wat en Wil zijn persoonlijke situatie, als iemand hem kent ben jij t wel.
Meestal zie je aan t einde van de reportage ook diegen die de aanvraag heeft geplaatst terug en tussendoor in het verhaal komt diegene ook nog paar keer lang, Heb jou melanie vaak voorbij zien huppelen en vind het eigenlijk n beetje jammer dat die eer aan jou voorbij is gegaan.
nogmaals niet ten nadele van Stef, voordat ik van alles over me heen krijg, maar dat viel mij op!
verder hardstikke mooi en fijn voor Wil.