Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gijsenkim schreef:[Ik heb goedgekeurde veiligheidshelmen, ook verstelbaar met een velourse buitenkant voor 103 euro minder![]()
![]()
Bij mij kosten ze 45 euro............
[/quote]
Desiree"]
[quote="gijsenkim schreef:[Ik heb goedgekeurde veiligheidshelmen, ook verstelbaar met een velourse buitenkant voor 103 euro minder![]()
![]()
Bij mij kosten ze 45 euro............
[/quote]
Heb ik ook al een gekocht ja, paar jaar terug. Wat een onding! Is helemaal niet degelijk gemaakt van binnen, ding valt al uit elkaar en heeft nooit echt fijn gezeten, nooit de vorm van mijn hoofd gehad. Dus wederom in een hoek gegooid en niet meer naar om gekeken.
Kijk, mensen vinden mij arrogant omdat ik niet met cap rijd, maar je ziet dat ik best wel wil, maar het zijn gewoon echt ondingen.
MissJ schreef:Ken het probleem Desiree.
Ik heb een breed hoofd, terwijl de caps dus gemaakt worden voor mensen met een ovaal hoofd.
Nu heb ik dus zo'n veiligheidscap van Horka, echt een enorm gevaarte.
Ik had altijd maat 55/56, nu dus ineens 57 omdat de caps dus ovaal zijn.
Alleen had ik nu dus ruimte over aan de voor- en achterzijde van mijn hoofd.
Toen heeft de zadelmaker en 2 stukjes schuimrubber ingezet, om de holtes te vullen.
Alleen gaan die dingen dus enorm pijn doen als ik een tijdje rij.
Al met al een onding!
Ik doe het wel steeds trouw op, maar na het rijden heb ik dus knallende koppijn...
Desiree schreef:Egoistisch vind ik te ver gaan Marga. Je mag mensen die zonder cap rijden rustig lamlendig noemen, te lamlendig om die cap er steeds bij te pakken. Maar ik vind ook egoisme te ver gaan.
Dan kun je dat van iedereen wel zeggen. De een omdat hij drinkt, de ander omdat hij rookt..... En ik vind het ook zeer betuttelend alweer.
runningkawa schreef:En als je een dwarslesie krijgt door een val, met je cap op was je vast ook egoistisch ?
Mijn vriend die motorrijd, is ook egoistisch omdat je als motorrijder toch zwak staat in het verkeer en je kans op blijvend letsel of dood groter is.
als je gevaarlijk werk doet ben je ook egoistisch
Als je rookt ben je egoistisch
als regelmatig een biertje teveel nuttigd ben je egoistisch
Als je een keer door rood licht fietst ben je egoistisch
als je...
Onverstandig ja
maar egoistisch...