We hebben het eerst geprobeerd met zo foam ertussen:

Maar dat werkte helaas totaal niet
droogt te snel om het goed te plaatsen enzo.Maar er moest wel echt iets flexibels tussen, anders piept en kraakt al dat hout als een malle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

droogt te snel om het goed te plaatsen enzo.
helaas wil de bank niet meewerken met een hypotheek voor de boerderij zolang we het huis in Denemarken nog niet hebben verkocht.

ik vind het niet erg dat het daar nat is, maar het mag niet hobbelebonk opvriezen natuurlijk

. Ik heb ook al een keer gereden op Maddy met mel als handpaard en dat ging ook goed in stap. Voor hogere versnellingen moet ik een langer touw zoeken zodat mel de afstand kan nemen die Maddy wilt. Nu moet ze een beetje als lama lopen dat vind ik zielig
Sintara schreef:Nee van de bank hoeft er maar 1 verkocht. En aangezien mijn appartement in Nederland flink in waarde stijgt zonder iets te doen houden we die liever aan zolang het tijdelijke huurcontract loopt. (De regels zijn veranderd, nieuwe tijdelijke huurcontracten mogen niet meer dus na deze ga ik het sowieso verkopen.)

. De billen krijgen ook meer vorm vind ik.
niet helemaal de bedoeling..
en Maddy, in tegenstelling tot mel, vóelt het geen eens als je vanaf achter aan het halstertouw gaat trekken op zo'n moment. Dat is niet eens stout, die heeft dat echt niet in de gaten
..