Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaydee_WP schreef:senna21 schreef:Fijn dat het beter gaat.
Ik wil niet zeuren TS, maar Strongid P werkt niet tegen bloedwormen. Bij een jong paard wat slecht groeit is er een grote kans op een bloedworminfectie. Die zie je in deze periode niet in een mestonderzoek.
https://paardenpraktijkutrecht.nl/de-bl ... estrijden/
Speciaal voor jou heb ik het even terug gekeken, 8 december hebben alle paarden een equest pramox gehad.
Ik weet dat ze scherp zijn op het ontwormen dus kon me niet voorstellen als ze die gemist zouden hebben.
Ik hou het soms ook niet meer bij allemaal, maar er is dus zeker wel extra ontwormd.
Deze ontworming wordt dus wel altijd preventief aan alle paarden gegeven.
pillow schreef:Op Markplaats staat een copie van Joep. Ik dacht eerst dat hij het was, maar die heeft niet dat oogje.
nikysa90 schreef:Wat een heerlijk frummeltje is het toch! Ik volg af en toe voor wat heerlijke Joep-spam. Wat onwijs jammer dat hij niet bij je kan blijven. Hij lijkt mij erg gelukkig. Je kunt natuurlijk niet alles houden, ookal neemt hij maar zo'n klein plekje in.Wat heb je goed werk verricht met hem zo'n fijn huis te bieden!
Jaydee_WP schreef:nikysa90 schreef:Wat een heerlijk frummeltje is het toch! Ik volg af en toe voor wat heerlijke Joep-spam. Wat onwijs jammer dat hij niet bij je kan blijven. Hij lijkt mij erg gelukkig. Je kunt natuurlijk niet alles houden, ookal neemt hij maar zo'n klein plekje in.Wat heb je goed werk verricht met hem zo'n fijn huis te bieden!
Ja heel jammer...maar dat wist ik toen ik eraan begon, dus ik ben wel een beetje voorbereid.
Eigenlijk kon ik er al niet aan beginnen maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen.
Ik heb ze allemaal in pension staan. Als ze nou aan huis stonden was eentje meer of minder geen probleem uiteraard.
Ik weet zeker dat Joep straks een heel mooi huisje gaat krijgen, als hij er aan toe is. Daar ga ik zeker mijn best voor doen!